חברת התעופה 'wizz air' הודיעה היום (רביעי) על השקת ארבעה קווים חדשים שיחלו לפעול בחורף הקרוב בין נמל התעופה עובדה ליעדים במרכז ובמזרח אירופה. הקווים יפעלו לערים ריגה, קטוביץ', פראג ובוקרשט, בשני הכיוונים. מחירי הטיסות בחברת הלאו קוסט יעמדו על החל מ-89 ש"ח לכיוון. קו הטיסות לבוקרשט יחל ב-29 באוקטובר ויעמדו על 89 ש"ח לכיוון, קו הטיסות לקטוביץ' יחל ב-30 באוקטובר ויעמוד על 129 ש"ח לכיוון, קו הטיסות לריגה יחל ב-31 באוקטובר ויעמדו על 154 ש"ח לכיוון וקו הטיסות לפראג יחל ב-2 בנובמבר ויעמדו גם על 154 ש"ח לכיוון.



שר התיירות יריב לוין מסר: "אני מברך את וויז אייר על החלטתה להעמיק את פעילותה בישראל ולפתוח קווים חדשים מאירופה לאילת, ושמח ששיתוף הפעולה בינה לבין משרד התיירות עולה מדרגה נוספת. זוהי הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי והוכחה שנוהל אילת, אותו יזמנו לעידוד התיירות לעיר, מניב תוצאות. ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה והרחבת פעילות וויז-אייר היא הוכחה נוספת לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי. פתיחת הקווים תביא לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל ותצטרף למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, מאמץ שכבר הביא לגידול של כ-25% בתיירות הנכנסת לישראל השנה".



סורינה רטס, מחברת התעופה הודיעה: "היום אנו מודיעים על הרחבת פעילותה של חברת 'wizz air' בישראל המדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק 4 קווים חדשים לחורף הקרוב. עם עלייה של יותר מ-70% בכמות המושבים שנמכרו ב-2017 על פני 22 הקווים מישראל ואליה, אנו ממשיכים לעודד את תעשיית התיירות, כמו גם את הקשרים העסקיים בין המדינות. כל צוותי 'Wizz Air' מצפים לקבל את פני לקוחותינו באחת מטיסותיה הקרובות לרחבי מזרח ומרכז אירופה ולישראל".