הסימנים היו כאן מההתחלה, כשראשוני החצבים שנראו היו גבוהים מהרגיל. יודעי דבר רמזו שזה סימן לחורף גשום במיוחד, והתחזיות בראש השנה כבר דיברו על כך שצפויים לנו גשמי ברכה רבים. אומנם אנחנו רק בחודש נובמבר, אבל אם תרצו או לא, דבר אחד בטוח – החורף כבר כאן.



אז אם רעמים, ברקים, סופות וגשמים מרגשים אתכם וחיכיתם כל השנה לעונה הגשומה, חופשת חורף נהדרת באווירה רומנטית ומפנקת תשלים עבורכם את החוויה. הנה שלושה בתי מלון של רשת מלונות רימונים הממוקמים בצפון הארץ, שיתמזגו לכם עם החורף באופן מושלם.



חופשה בלבן: כפר הנופש רימונים נווה אטי"ב


את כפר הנופש רימונים נווה אטי"ב כמעט אין צורך להציג, אבל אלה מכם שעדיין לא מכירים אותו ישמחו להרגיש בו ממש כמו בחו"ל, או בשווייץ ליתר דיוק. ממוקם למרגלות הר החרמון, נווה אטי"ב מציע לינה ייחודית בבקתות עץ יפהפיות ומטופחות עם מערכת חימום ומיזוג, מטבחון, והתאמה מלאה לאירוח זוגי (או משפחתי). האטרקציה הקרובה אליו והעיקרית היא כמובן אתר החרמון, אבל גם בכפר עצמו תוכלו לבלות סופ"ש חורפי מושלם בלי להזיז את הרכב.



אחרי שתפתחו את היום עם חליטת צמחים שנקטפו מהגינה הסמוכה ותתענגו על ציוץ הציפורים, מומלץ לצאת לסיור כפרי ולגלות את כל הפנינים שהמקום המציע. תוכלו ליהנות משקט ושלווה, נוף מסחרר עוצר נשימה שיזכיר לכם את הבקתות המושלגות של שווייץ, תפריט ארוחות בריאותיות על טהרת המטבח הגלילי, פינת חי, הרצאות העשרה על שיפור איכות החיים, ופלייליסט עם מוזיקה מרגיעה שתנעים את זמנכם בכל רחבי הכפר.



ברגע שתרצו להתרענן תוכלו ליהנות מכל מה שמחכה לכם במרחק נסיעה קצר: סיורים ברמת הגולן, סקי בחרמון, טיול במבצר נמרוד והבניאס, טיולי ג'יפים ועוד. אבל אם כבר יצאתם לחופשה חורפית רומנטית, אל תוותרו על ביקור במתחם הספא של כפר הנופש, הכולל בריכה מקורה ובריכת ג'קוזי, סאונה רטובה ותפריט טיפולים מגוון.



חופשה בלבן בנווה אטי"ב. צילום: שרון בראון
חופשה בלבן בנווה אטי"ב. צילום: שרון בראון



על שפת הכנרת: מלון רימונים גלי כנרת


הידעתם? רימונים גלי כנרת היה המלון החביב ביותר על דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון. מרוב שאהב להתארח בו, נשמרה לו סוויטה מיוחדת ובסמוך אליה ישבה פולה רעייתו המיתולוגית ושמרה שאיש לא יפריע את מנוחתו של "הזקן".



אבל מעבר לעובדה הפיקנטית הזו, מלון רימונים גלי כנרת שנחשב לוותיקים מבין המלונות בישראל, פשוט יפהפה ומשופע מכל טוב. הוא ממוקם ממש על שפת הכנרת ומתאים לחופשה חורפית אמיתית, כשמהחלון החדר נשקפת הכנרת.



בימים חמימים יותר תוכלו לתפוס שיזוף יפה על המדשאות המטופחות, וחוץ מהארוחות המשובחות, אין ספק שגולת הכותרת היא מתחם הספא הגדול אשר משתרע על פני 700 מ"ר. 13 חדרי טיפולים נבנו בו, והתפריט כולל עיסויים דוגמת קונכיות חמות, שימוש בצמחי מרפא, עיסוי רקמות עמוק ועיסוי שבדי, ארומתרפיה, רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי תאילנדי ועוד.



בנוסף תמצאו בו חדר כושר, סאונה רטובה ויבשה, בריכת ג'קוזי עם זרמים מעסים המשקיפה לכנרת, והדובדבן שבקצפת – חדר טיפולים זוגי. חופשה רומנטית, זוכרים?



על שפת הכנרת. צילום: שרון בראון
על שפת הכנרת. צילום: שרון בראון



חופשה חורפית באווירה היסטורית: רות רימונים צפת


מתי בפעם האחרונה התארחתם בחאן טורקי עתיק בן 800 שנה? אם טרם התנסיתם בחוויה המיוחדת, כדאי לכם להזמין לחורף הקרוב חופשה זוגית במלון רות רימונים צפת. מדובר במבנה עתיק יומין שאירח את שיירות הדרכים אשר הובילו סחורה מגוונת, כמו למשל כמויות מסחריות של תבלינים ריחניים.


חאן הדרכים שומר בצורה נדירה, והיום, מאות שנים אחרי ששימש את אנשי השיירות, תוכלו להתארח בחדרי אבן עתיקים הכוללים חלונות מקושתים עם ויטראז'ים יפהפיים. למעשה, זוהי חופשה היסטורית לכל דבר ועניין: עצי זית וגפן עתיקים שעדיין נותנים פרי, מסעדת המלון ששימשה בזמן הטורקים כאורווה, בור מים משנת 1266, ודמויות מפורסמות שאהבו להתארח בו בקביעות.



אם תגיעו בחודשים ינואר-פברואר אולי אפילו תצליחו לתפוס קצת שלג. וגם אם לא, תמיד כדאי לצאת לסיור רגלי ברחבי העיר ולהכיר את ההיסטוריה המיוחדת שלה בין בתי כנסת עתיקים, מחלבת המאירי שנוסדה ב-1840, גלריות ברובע האמנים, ובתים יוצאי דופן המספרים את סיפורה של צפת.



חופשה באווירה היסטורית בצפת. צילום: אלכס ליפקין
חופשה באווירה היסטורית בצפת. צילום: אלכס ליפקין



גם נצרת ועכו בתמונה


מחפשים עוד מלונות מעולים לחופשת חורף רומנטית בצפון? במלון רימונים המעיין נצרת תיהנו משילוב נפלא של חוויית אירוח באוריינטציה מזרחית-שורשית לבין מיקום נהדר בלב העיר העתיקה. במרחק הליכה קצר תגיעו לסמטאות השוק הססגוניות, שוק נצרת על שלל התבלינים, המאכלים והמסעדות שבו, כנסיית הבשורה המפוארת ואתרים נוספים.



בנוסף, מלון רימונים חוף התמרים עכו מציע גם הוא חופשה חורפית מפנקת. כל החדרים בו משקיפים לים ולחומות העיר העתיקה, והוא כולל מתחם ספא מפנק במיוחד עם מבחר מתקנים: חמאם טורקי, בריכת שחייה מקורה ומחוממת (זו בדיוק העונה ליהנות ממנה), בריכת זרמים, סאונה רטובה ויבשה, חדר כושר, וחדרי טיפולים זוגיים עם תפריט עיסויים שישדרג לכם את החוויה.



ואם אתם כבר נופשים בעכו, צאו לסיור מהנה בשוק העתיק שלה. מובטחת לכם חוויה ססגונית ומופלאה של צבעים, ריחות, טעמים, מסעדות והיסטוריה מרתקת.


 הכתבה בשיתוף רשת מלונות רימונים