האם הירידה בסקרים היא זו שגרמה לפרץ היצירתיות? בסרטון שפורסם הערב (שבת) ברשת האינטרנט, מופיע נתניהו כשהוא נכנס לגן ילדים. הוא פונה אל ילדי הגן ואומר: "ילדים תרגעו, אנחנו לא נצליח לעשות כלום היום". הילדים, שדומים באופן לא מקרי לראשי המפלגות המתמודדות לבחירות הקרובות, נראים כשהם עושים בלאגן גדול בגן. 

מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן, ומנכ"ל שלום עכשיו יריב אופניימר, פנו ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, בדרישה לגנוז את תשדיר גן הילדים של הליכוד משום שלטענתו, מדובר בעבירה על חוק הבחירות, האוסר על שימוש בילדים בתשדירי בחירות. "השימוש הציני בילדים מצער מאוד וחמור מאוד, במיוחד שהדבר נעשה על ידי מפלגת שלטון שאמורה לכבד את החוק", אומר קדמן בתלונתו, ומבקש מהשופט ג'ובראן לנקוט באמצעים מיידיים נגד מי שהכין והפיץ את הסרטון. הוא דורש לגנוז אותו וכמו כן לפנות לכל יתר המפלכות ולהזהיר אותם מפני שימוש בילדים בתעמולת הבחירות. 
בסרטון, נתניהו מדבר אל ילד בגן, החובש כיפה, ואומר מספר פעמים את המילה "אח" כאשר ילד אחר מכאיב לו. "כן כן, הוא אח" ,אומר נתניהו. לאחר מכן נראה הילד משחק בטנקים. זוג ילדים נראים כשהם רבים על מקום הישיבה שלהם. "יאיר ונפלתי די לריב על הכיסא", אומר נתניהו, כאשר ברור שהכוונה היא לבנט וללפיד. כמו כן, פונה בסרטון נתניהו לילדה בשם ציפי, המתרוצצת ברחבי הגן, ואומר לה "די לרוץ ממקום למקום". הוא מסיים את הסרטון ואומר: "חבל על הזמן, אי אפשר להמשיך עם גן הילדים הזה".

תגובת הליכוד: ״מדובר בסרטון, אחד מיני רבים, שהוכן במטה ההסברה ולא אושר לפרסום ולשידור. הסרטון צולם על סמך חוות דעת משפטית, שהכין מראש היועץ המשפטי של הליכוד, ולאחר שהתקבלו האישורים הנדרשים לרבות אישורי ההורים. לצערנו, עקב טעות טכנית, הגיע הסרטון לרשת האינטרנט אף שלא אושר לפרסום ולשידור על ידי מטה ההסברה של הליכוד״.

בבית היהודי זועמים על סרטון תעמולת הבחירות של הליכוד, בו נראה רה"מ בנימין נתניהו "נוזף" בילד "נפתלי בנט", שנראה משחק בטנק. שמעון ריקלין, שהתמודד בפריימריז במפלגת הבית היהודי, כתב הערב בעמוד הפייסבוק שלו: "נתניהו הפר את הסיכום להפסקת אש בין הליכוד לבית היהודי במהלך קמפיין הבחירות" הוא הוסיף: "יש לבנט טנקים, שישיב אש חזרה כדי שנתניהו יבין שלא כדאי לחזור על הטעות של הבחירות הקודמות".