לאחר שזכה בווימבלדון, הפך בן רגע אנדי מארי (הסקוטי, להזכירכם), לבן האהוב של הממלכה. ככה זה כשאתה זוכה בתואר לאחר למעלה מ-70 שנים בו אף נציג מהממלכה הצליח לקחת את התואר החשוב.



מארי, אשר נאבק בימים אלו לשחזר את ההישג, צילם לפני התחרות סרטון בו הוא מנסה לעזור ולעודד אימוץ של כלבים ועזרה לארגון ה-WWF (לא, לא זה של ההיאבקות, אלא זה שדווקא שבא לעזרת בעלי חיים). מארי עלה על הדשא של ווימבלדון, כשהפעם "היריבים" שלו, שישה במספר, עושים יופי של עבודה בניסיון ללהטט על הדשא עם כדורי טניס וגם עם השרוכים בנעליים של הטניסאי.



בסופו של דבר, אחד מהם אף השאיר מזכרת קטנה בהיכל הטניס הגדול, מה שגרם למארי להיות נבוך, מוקסם ובסופו של דבר אף לאמץ את אחד מהגורים. עכשיו נחכה לראות אם זה קמע חדש שיעזור למארי לזכות שוב בתואר.

 

 

Just before Wimbledon I took a short break in between training, to meet some 8 week old Labrador puppies who will train to become the next generation of Metropolitan Police Service sniffer dogs. It’s all in support of the WWF UK sniffer dog programme on tackling poaching & the illegal wildlife trade in Nepal. Take a look and see how I got on. You can join me in supporting the work of WWF and donate here: wwf.org.uk/andy

Posted by Andy Murray on Sunday, July 5, 2015