"מראות קשים": מצלמות שהתקינו בסתר בני משפחה, תיעדו את ההתעללות שעברה אמם, ניצולת שואה בת 83 מפתח תקווה על ידי המטפלת הסיעודית שלה, נתינה זרה בת 41 מהודו. בעקבות הממצאים המפלילים שהתגלו בסרטונים, נעצרה המטפלת הסיעודית והיום (ראשון) היא תובא לבית משפט השלום בפתח תקווה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרה.



מדובר במטפלת סיעודית המועסקת על ידי בני משפחתה של הקשישה בחמש השנים האחרונות. לדבריהם, בחודשים האחרונים הם קיבלו פעם אחר פעם תלונות משכנים בבניין בו מתגוררת האם, לפיהן בשעות שונות במהלך היממה נשמעו קולות זעקה ויללות בכי שעל פי חשדם בוקעים מהדירה.



"מראה בלתי נסבל"


כיוון שמדובר במטפלת ותיקה המועסקת על ידי המשפחה זו תקופה ארוכה, ניסו תחילה הילדים לבדוק את החשדות בעצמם, ולאחר זמן מסוים החליטו להתקין מצלמות אבטחה נסתרות בבית. לדבריהם, כשהבחינו אתמול בתיעודים, חשכו עיניהם. "המחזות קשים", מספר היום גורם במשטרה המעורה בפרטי החקירה. "זה בלתי נסבל לראות קשיש חסר ישע שאינו מסוגל להגיב כשהוא סופג חבטות וסטירות בפנים ובחלקי גופו השונים", הוסיף.



"מחזות קשים". צילום אילוסטרציה: אינגאימג



המטפלת בחקירה: בדקתי האם היא מגיבה אליי


בני המשפחה מיהרו עם החומר שבידיהם למשטרת פתח תקווה ולאחר צפייה קצרה בחלק קטן מהאירועים שתועדו, הוחלט לבצע את מעצרה של המטפלת הסיעודית, שבחקירה ראשונית שלה טענה כי בסך הכל בדקה האם הקשישה מגיבה ומבינה מה היא עושה ואומרת לה. החשודה נעצרה ובכוונת המשטרה להביאה עוד במהלך היום לבית המשפט כדי לבקש את הארכת מעצרה.



עוד נמסר מהמשטרה כי הם מתכוונים לבחון את כל החומר המצולם, על מנת להגדיר את חומרת המעשים בהם חשודה המטפלת וכן לבדוק את משך הזמן שבו נהגה באכזריות והתעללה בקשישה חסרת הישע.