טל ואביעד שוחחו ביניהם הבוקר (שלישי) בתוכניתם ברדיו ECO99FM על בחירתו של משה איבגי לשחקן הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים בחיפה, למרות שורת העדויות שעלו בעבר לפיהן איבגי הטריד מינית נשים. בעקבות זכייתו, התפשטה ברשת ביקורת וטל ואביעד גם הופתעו מהבחירה. טל ציין: "זה לא טוב" ואביעד הוסיף: "בוועדה מתייחסים רק למשחק ולכן ניתן לו הפרס, זה ממש מכוער לתת לו את הפרס. המעשים שבגינם הוא נחקר קשורים לניצול מעמד, כשחקן לכאורה כמובן, חלק גם מיוחס למסגרת עבודתו. על זה הוא מקבל פרס?", תהה.





טל התייחס גם לכך שיש תשתית להעמדה לדין: "זה לא רכילויות, יש תשתית להעמדה לדין. ההתייחסות לעבירה שלו היא לא רצינית מצד הוועדה". בסוף השיחה, התייחסו הצמד לתגובתה של שרת התרבות מירי רגב לאירוע. טל: "מירי רגב אמרה שלא היה צריך להציע לו להיות מועמד". אביעד הוסיף שהוא מצדיק את דברי השרה.



מארק ג'ייקובס? כל ילד יכול להיות מעצב אופנה


ילדים סורים מנוצלים בטורקיה, וטל ואביעד זועמים. תחקיר של ה-BBC הראה שילדים סורים מועסקים בתנאי עבדות במפעלים שמייצרים בגדים ל"אסוס" ולעוד חברות בגדים כמו "זארה" ו"מראקס אנד ספנסר". אביעד אמר: "הם עובדים 12 שעות במפעל בתנאי עבדות, טוב ששלחו עיתונאים לבדוק מה קורה במפעלים". טל התייחס בהומור לנושא: "בתור מה שלחו את העיתונאים? בתור ילדים סורים למה הם התחפשו?"






אביעד הסביר לטל, שלא ידע מה מוכרים באתר "אסוס": "יש להם את הבגדים שלהם, ובזול. הישראליות אוהבות את האתר מאוד". טל העלה נקודה מעניינת בקשר לילדים שעובדים במפעלים: "זה קטע שילדים סורים מייצרים את הבגדים". אביעד הוסיף: "איך יכול להיות שילדים בני 10 יודעים לייצר בגדי אופנה יוקרתיים, הם יושבים ויודעים בדיוק איך לייצר את הבגדים. כל ילד הודי וסורי יכול לייצר ג'ינס יפה שיישב עלי בצורה מושלמת". "זה ילד מסכן, עבר חיים קשים אבל לייצר ג'ינס הוא יודע לעשות", ענה לו טל בהומור.