מני נפתלי הוא אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, שזכה במשפט מול המדינה בגין העסקה פוגענית מצד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. לפני כן עבד כמאבטח אישי של אשת ראש הממשלה וילדיה. בחודשים האחרונים עובד נפתלי כמאבטח, עד שאתמול (שלישי) גילה כי רישיון הנשק שלו נשלל, מסיבה לא ברורה, כך עולה ממכתב שקיבלה חברת האבטחה בה הוא עובד מהמשרד לביטחון פנים.  




 "המכתב אומר שאני צריך להחזיר את הנשק מחר בבוקר", סיפר נפתלי לבן כספית ואריה אלדד ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". פתאום קיבלתי טלפון מחברת האבטחה ששאלו אותי מה עשיתי. אמרתי ששום דבר. אמרתי שזה לא יכול להיות. מדובר ברישיון ארגוני שמאשר לי לשאת נשק, אשר שייך לחברת האבטחה. יש לי רישיון לאקדח משנת אלפיים, מאחרי הצבא". 
"אני עובד כיום באבטחה בחברה קבלנית", פירט נפתלי, "אמנם זה שלוש פעמים בשבוע, בגבול ניצנה, היכן שנהרג הבחור הצעיר אתמול. שם אני עובד, זה מקום מאוד מסוכן. 700 שקל ליום עבודה, שלושה ימים בשבוע. זו העבודה שלי היחידה, הפרנסה היחידה שלי. אני עובד בעבודה הזאת שלושה חודשים. ידעו שאני סוף סוף מצליח קצת להתפרנס ועצרו את זה כנראה. אני לא מאשים עדיין, אבל אלה התוצאות. אני בלחץ כלכלי. כמו הרבה עובדי קבלן בחודש החגים לא עבדתי". 


שרה נתניהו. שילמה למני נפתלי פיצויים על העסקה פוגענית. צילום: מרק ישראל סלם
"בכנות, הם המדינה והמדינה יכולה לעשות הכל. היא יכולה לעשות אותי מחר עבריין אם היא רוצה", הוסיף נפתלי. "אני מוכן להכל. אני במלחמה כבר שנתיים, מזועזע ממה שקורה אתי, מה שקורה מסביבי. צריך לעשות פה צעדים, זה לא ייתכן, לא ייתכן דבר כזה. זה כרגע בבדיקה. פניתי הבוקר למשטרה ולעורכי דין לראות מה הסיפור ולא הצלחנו להבין. אני מנסה לדעת מה עשיתי, להתגונן, כי לא עשיתי כלום. אין לי שום רישום פלילי.. כרגע יש עורכת דין שמטפלת בזה מול המשרד לביטחון-פנים".