עיתונאית יהודייה-אמריקאית בשם דניאל ברין פרסמה טור אישי נוקב באתר Jewish Journal, שבו היא טוענת כי לפני כמה שנים, במהלך פגישה עם עיתונאי ישראלי מפורסם, הוא תקף אותה מינית. לדבריה, היא ביקשה לנהל ראיון עם העיתונאי, שכתב ספר שמשך אליו תשומת לב מהקהילה היהודית. “הסכמתי להיפגש איתו במלון שלו בעשר בלילה”, היא כותבת בטורה ומשחזרת, “הוא הגיע לארה"ב ל-48 שעות בלבד ובמהלך היום, לוח הזמנים שלו היה תפוס לגמרי. האמנתי לו... אבל כמעט מיד לאחר שהגעתי ושמתי את מכשיר ההקלטה על השולחן, הוא עצר את הראיון ואמר ‘קודם כל, אני רוצה להכיר אותך טוב יותר”.



תפס אותה כמו "חיית משק"


בהמשך מספרת ברין כי בשלב מסוים בשיחתם, העיתונאי, גבר נשוי ואב לילדים, רכן לעברה ותפס אותה כמו “חיית משק” ומשך אותה אליו: “סובבתי את ראשי שמאלה והורדתי את פני למטה כדי להימנע מפיו. אני לא מבינה, אמרתי לו. אתמול, מול כולם, דיברת בכזו אהבה על אשתך”. לדבריה, הוא ענה לה: “יש בינינו הבנה”, ומאוחר יותר אף הציע לה לעלות לחדרו.



בטור שכתבה, מתארת העיתונאית כיצד סירבה להצעתו והצליחה לעזוב את המלון, לא לפני שאותו עיתונאי בכיר לדבריה, ביקש ממנה חיבוק: “אחסוך מהקוראים את התיאור של אותו חיבוק, אבל בואו נאמר שהוא היה נחוש בדעתו... הוא התעקש ללוות אותי למכוניתי. האירוניה הייתה מדהימה: ללכת לבד, בלילה, למכונית שלי היה בטוח יותר עבורי מאשר ללכת לשם עם המלווה הזה”.



את סופו של אותו אירוע קשה לטענתה, מסכמת ברין במילים הבאות: “בסיכומו של דבר, אני מחשיבה עצמי כבת מזל מכיוון שלמרות שהותקפתי מינית, לא נאנסתי. נשים רבות אחרות לא מצליחות לצאת מסיטואציה דומה עדיין שלמות”.