דניאל ברין, העיתונאית האמריקאית שהאשימה עיתונאי ישראלי בכיר בתקיפה מינית, התראיינה הערב (חמישי) לחדשות 2. "אני זוכרת את המצוקה בצורה ברורה מאוד, ואני זוכרת את הימים אחר כך. הייתי מאוד נסערת", סיפרה ברין, שטענה במאמר שפרסמה שהעיתונאי ניסה לנשקה, התעקש ללוות אותה למכוניתה ושם נגע בה בדרכים מיניות. 

"כשנכנסתי למכונית בסוף הערב, הרגשתי הקלה, הרגשתי בטוחה שוב, הרגשתי טוב יותר להיות בסביבה שלא מסכנת אותי", סיפרה. ברין אמרה בראיון כי החליטה לפרסם את סיפורה האישי בעקבות הדיון שמתקיים לאחרונה בארה"ב בנושא, שנוצר לאחר שנשים רבות התלוננו על הטרדות מיניות מצד המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ. 
"חשבתי שלכתוב את המאמר הזה יהיה דרך טובה לחקור את הסוגיה. חבל שההתייחסויות למאמר עוסקות בזהות של האדם, זו הסחה מהנושאים הכללים שצריכים לדון עליהם", אמרה ברין.

דניאל ברין. "צריך להתמקד בסוגייה עצמה". צילום מסך טוויטר

"לעסוק בזהות האדם עושה שירות רע לסוגיה. אני מתחרטת שהענקתי תיאור כלשהו של האדם. אם הייתי כותבת את זה שוב הייתי נמנעת לחלוטין מלהזכיר את הפרטים", סיפרה ברין, שציינה במאמר כי לעיתונאי היו "עיניים כהות ושיער שחור". 
כזכור, עיתונאית יהודיה-אמריקאית בשם דניאל ברין פרסמה ב-Jewish Journal טור שבו היא טוענת כי לפני כמה שנים, במהלך פגישה עם עיתונאי ישראלי מפורסם, הוא תקף אותה מינית. לדבריה, היא ביקשה לנהל ראיון עם העיתונאי, שכתב ספר שמשך אליו תשומת לב מהקהילה היהודית. “הסכמתי להיפגש איתו במלון שלו בעשר בלילה”, היא כותבת בטורה ומשחזרת, “הוא הגיע לארה"ב ל-48 שעות בלבד ובמהלך היום, לוח הזמנים שלו היה תפוס לגמרי. האמנתי לו... אבל כמעט מיד לאחר שהגעתי ושמתי את מכשיר ההקלטה על השולחן, הוא עצר את הראיון ואמר ‘קודם כל, אני רוצה להכיר אותך טוב יותר”. 
בהמשך מספרת ברין כי בשלב מסוים בשיחתם, העיתונאי, גבר נשוי ואב לילדים, רכן לעברה ותפס אותה כמו “חיית משק” ומשך אותה אליו: “סובבתי את ראשי שמאלה והורדתי את פני למטה כדי להימנע מפיו. אני לא מבינה, אמרתי לו. אתמול, מול כולם, דיברת בכזו אהבה על אשתך”. לדבריה, הוא ענה לה: “יש בינינו הבנה”, ומאוחר יותר אף הציע לה לעלות לחדרו.