גבר המתגורר באחד הישובים בגזרת בנימין נעצר לפנות בוקר (חמישי), עת שובו לישראל מחופשה בחו"ל, בחשד שבמהלך השנה האחרונה ביצע בביתו הקטינה בת ה-12 עבירות מין, לרבות מעשי אינוס ומעשים מגונים. החקירה החלה לאחר שלפני ימים אחדים הגיעה הילדה לשירותי הרווחה באזור מגוריה והתלוננה כי אביה ביצע בה מעשים מגונים במספר הזדמנויות במהלך השנה האחרונה. דיווח הועבר מידית למשטרה, שפתחה בחקירה, אשר במהלכה נגבתה מהילדה עדות על ידי חוקרת ילדים. 
בעדותה, סיפרה הילדה על שמעולל לה אביה, אז עלה החשד כי אין מדובר רק במעשים מגונים אלא במעשי אינוס חמורים ביותר. בעקבות ממצאי החקירה, הוציאו במשטרה צו מעצר כנגד האבא. כאמור, לפנות בוקר, עת שובו לישראל, הוא נעצר בנתב"ג ונלקח לחקירה במחוז ש"י, במהלכה קשר עצמו לאירועים.

אילוסטרציה. צילום: חן לאופולד, פלאש 90

חזן בבית כנסת התעלל מינית בנכדתו



לפני כשבועיים, נעצר גבר כבן 76 לאחר שנכדתו בת ה-19 חשפה כי הוא התעלל בה מינית באופן קשה בעת שהיתה קטינה. מהתלונה שהוגשה במשטרה עולה כי בעת שהיתה בת 12-11 סבה נהג לבצע בה עבירות מין קשות, מעשי אינוס חמורים ומעשה סדום. במהלך החקירה עלה כי הסב, חזן בבית כנסת בירושלים, נהג במהלך ביקוריו בבית הנכדה בירושלים בשבתות ובחגים להיכנס לחדרה בשעות הלילה ולבצע בה את זממו.



במקרה מזעזע נוסף שאירע בחודש שעבר, גבר מבית שמש הואשם כי ביצע כ-100 מעשי אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים במשפחה בבתו. מכתב האישום עולה, כי האב ביצע את העבירות לאחר שסימם את בתו, כשהייתה בגיל 15 עד 18. האב הודה בביצוע מרבית המעשים והפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, המעשים החלו סמוך ליום הולדתה ה-15 של הבת. תחילה נהג האב להציץ לה ולצלם אותה באמבטיה, ללא ידיעתה. על כך הוא הואשם בביצוע עבירה של פגיעה בפרטיות. בהמשך, הראה האב לבתו סרטי פורנוגרפיה, בין היתר כאלה המתעדים אונס, והסביר לה כי "אם הבחורה לא היתה מתנגדת, היא היתה נהנית מהמעשים".