שלוש שעות של חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו בירושלים לא הספיקו לחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה, וכפי שהיה צפוי הצדדים נקבעה חקירה נוספת – בשישי הקרוב בבוקר. 
הפעם יפנה ראש הממשלה את יומו לטובת החוקרים, שמתקדמים בינתיים בחקירת פרשה אחת, הקשורה לטובות הנאה לכאורה ומתנות שקיבלו נתניהו ובני משפחתו מאנשי עסקים שאחד מהם מנהל את עסקיו בחו"ל.
בהישען על הודעת היועץ המשפטי (יועמ"ש) לממשלה שפורסמה בתום החקירה הראשונה, עולה כי החוקרים עסקו בחקירתו של ראש הממשלה אך ורק בפרשה אחת היא הקשורה לחשד לקבלת טובות הנאה לכאורה.

היועמ"ש מנדלבליט. מעריכים כי יפרסם פרטים ראשונים על הפרשה המרכזית. צילום: פלאש 90

גורמים המעורים בפרטים מציינים כי נתניהו כפי שהוא עצמו הגיב אתמול (שלישי) אישר את דבר המתנות שקיבל, אולם עמד על עמדתו לפיה מדובר במתנות המותרות על פי החוק ועל פי התקשיר והוראות נציבות שירות המדינה. 
כידוע, גם אותם אנשי עסקים אישרו למשטרה את דבר מתן אותן המתנות אלא שבמשטרה ככל הנראה כמו גם בלשכת היועמ"ש ופרקליט המדינה מעריכים שמדובר בהטבות מפליגות יתר על המותר.
מסתמן שחוקרי היאח"ה טרם חקרו את נתניהו בנוגע לפרשה השנייה המשמעותית והנמצאת תחת איפול וחיסיון מוחלט. רק לאחר שראש הממשלה ייחקר בנוגע לאותה פרשה, שיש הטוענים שלגביה ראש הממשלה אינו ערוך כפי שהיה בנוגע לפרשה המשנית, יוציא מנדלבליט הודעה שנייה ואולי מסכמת לשתי הפרשות לגביהן אישר את חקירת ראש הממשלה באזהרה.
עורך דינו של נתניהו, יעקב וינרוט, התראיין הערב בחדשות 2 ואמר "אני יכול לומר בוודאות – נתניהו יכול להיות מאוד רגוע. יש פה הרבה דמיונות".