מעשים מזוויעים בצורה יוצאת דופן מיוחסים לעובד מערכת הביטחון, תושב המרכז בן 50. מכתב אישום חמור שהוגש נגדו היום (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב, עולה לכאורה כי הנאשם צרך חומרים פדופיליים אלימים במיוחד וכן תכנים זואופיליים - הכוללים התעללות מינית וגופנית בחיות - עד למותן. עוד הוא נאשם כי ביקש להזמין באופן מיוחד סרטי התעללות קיצונית מסוגים אלה. במחשבו האישי נמצאו מאות אלפי תמונות וסרטונים המתעדים התעללות בקטינים ובבעלי חיים. 
 
כתב האישום, שהוגש באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, מייחס לנאשם, ששמו נאסר בפרסום, עבירות של פרסום תועבה, החזקה ופרסום תועבה ובו דמותו של קטין, שידול להתעללות בקטין, שידול לשימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה ועוד. אך אלה רק שמות קוד למעשים מסמרי שיער. בכתב האישום נאמר כי במשך מספר שנים ועד בסמוך למעצרו, נהג הנאשם להתחבר לאינטרנט ולהוריד למחשבו, באמצעות תוכנות שיתוף קבצים שונות ובאמצעות חיפוש ב-darknet ("הרשת האפלה", המאפשרת שימוש אנונימי באינטרנט) ובאמצעות רכישה מגורמים שונים בחו"ל, סרטים ותמונות תועבה ובהם דמויות של קטינים.
 
את החומרים העביר ממחשבו לכונן חיצוני קשיח, ובעת מעצרו החזיק ברשותו אלפי סרטים ועשרות אלפי תמונות, הכוללים תכנים פדופיליים. בנוסף, הנאשם נהג להוריד למחשבו סרטים ותמונות תועבה ובהן דמויות של נשים בגירות, המתעללות גופנית בבעלי חיים שונים, כמפורט באישום השני. על פי כתב האישום, הנאשם נהג לצפות בסרטים אלה לשם סיפוקו המיני, ובעת מעצרו נתפסו ברשותו עשרות אלפי סרטים ותמונות מסוג זה. 

ניסה לאתר נשים שמשדרות "בשידור חי" תכנים פורנוגרפיים 

האישום השלישי מתאר כיצד הזמין הנאשם בשנתיים האחרונות משני מפיקי סרטי תועבה, בהונדורס ובקולומביה, סרטים המתעדים מעשי התעללות בקטינים, בהתאם לדרישות מפורטות שהעביר להם. לנאשם הועברו שבעה סרטים הכוללים מעשי התעללות גופנית ומינית בשני קטינים, אך הנאשם הלין בפני המפיקים על כך שהסרטים לא קיצוניים במידה הנדרשת והפציר בהם מספר רב של פעמים, עד למועד סמוך לפני מעצרו, להתעלל באופן חמור יותר בקטינים. בעקבות זאת, שלח לו אחד המפיקים שני סרטים נוספים.
 
 באישום הרביעי נאמר, כי הנאשם פעל לאתר נשים אשר יסכימו לבצע מעשי התעללות בקטינים, בעצמן או באמצעות אחרים, במטרה שאלו ייצרו בעבורו סרט לפי הזמנתו. לשם כך ניסה הנאשם לאתר נשים פוטנציאליות באתרי אינטרנט בהם נשים משדרות ב"שידור חי" תכנים פורנוגרפיים בעבור תשלום. הוא יצר קשר עם גולשת שהציגה עצמה כמפיקת סרטים והזמין סרט הכולל מעשי התעללות קיצוניים בקטין בהתאם לדרישות שהעביר. לאחר שזו סירבה, הוא פנה למפיקה נוספת שסירבה גם היא לדרישותיו להכין סרט קיצוני.
 
 במקביל לכתב האישום, מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נאמר, כי מתקיימת בעניינו חזקת מסוכנות שכן הנאשם העיד על עצמו שהוא נמשך למעשי התעללות בחסרי ישע, והוא הזמין ייצור תכנים מתועבים וקיצוניים, כאשר אין מדובר במקרה בו הוא אדיש לסבלם של קטינים, אלא הוא היה מעוניין בגרימת סבל לקטינים, הפיק מכך הנאה וסיפוק מיני, ואף היה מוכן לשלם על כך כסף, ופעל באופן אקטיבי לגרום לאחרים לפגוע בקטינים עבורו.

עורך הדין צבי אבנון, שמייצג את הנאשם: ״אכן מדובר בסיפור לא פשוט בכלל. יחד עם זאת הנאשם שיתף פעולה מההתחלה על פי ההנחיות שלי עם יחידת הסייבר וסיפק הסברים להכל. חשוב לציין שהוא עצמו לא עשה אך אחד מהמעשים שמוצגים בסרטונים. אכן יש שימוש בחומרים פדופיליים והוא יתן את הדין על כך".