יממה לאחר שהוגשה הצהרת תובע נגד נדב סלע, החשוד ברצח אשתו, שני ילדיו ובן השכנים במושבה במגדל, ולאחר שבבדיקה הפסיכיאטרית שעבר נקבע כי הוא כשיר לעמוד לדין, אביה של הנרצחת והסבא של הנרצחים, איתן כרסנטי, ממשיך לטעון כי התנהגותו הינה הצגה בפני השופטים. בשיחה עם ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM, סיפר כרסנטי על התחושות הקשות ועל הכאב שלא עובר.



הוקל לך שהוא כשיר לעמוד לדין?
"לא, שום דבר לא יכול להקל את מה שהוא השאיר. זה שהוא היה כשיר לעמוד לדין אני יודע את זה. הוא מנסה לברוח ע"י הצגות משונות ומגוחכות וזה כבר סיפור אחר".



מה קרה שם בעצם?
"אין לי מושג, לא יודע. אני יודע שהיה לו הכל ולא היה חסר לו כלום".



אחרי חודש אין שום דבר חדש שאתה יודע?
"אני יודע הכל. רוב החודש הוא התחבא בניסיון לעשות את עצמו משוגע. הוא אמר 'אני חתול', אבל הוא מבייש את החתולים, תאמין לי. אולי הוא חתול פחים".





אחרי חקירה יודעים מה הוביל אותו להתקף הזעם?
"האמת שאנחנו עוד בהתחלת החקירה".



המשטרה מעדכנת?
"כן. זה בהתחלה עדיין. רק לפני כמה ימים הוא יצא מהבדיקה פסיכיאטרית וכעת התחילו החקירות ונראה בהמשך מה הוא אומר. הוא נמצא כשיר והוא מתקשר, כשהוא רואה מצלמות בבית המשפט הוא מתקשר יופי".



שם הוא מנסה להיות משוגע
"הוא מנסה להיות כמו דאעש, התגלח ומנסה לחקות אותם".



איך ממשיכים הלאה?
"זה קשה מאוד, חלל עצום שאין לי תשובה איך לסגור אותו. אני ממשיך רק למען הבנות. זה סיפור קשה מאוד".



תלווה את המשפט?
"בשלב הזה לא, מה יש לי לראות? טוראי של דאעש שעומד בהצגות? לא יודע כרגע אם אלך לשם. ברגע אחד גיליתי שהמשפחה נמחקה אבל לא היה כלום שום כתובת או רמז על הקיר. הוא עקב אחריי, חיכה שאצא מהבית ואז התחיל הבלאגן הזה".


רווית ואיתן, הוריה של דור ז״ל שנרצחה במגדל