בן של איש עסקים מוכר נעצר הבוקר (שני) בחשד שתקף את אשתו. הרעיה התלוננה במשטרה שהבעל נהג לאיים עליה ובחלק מהמקרים גרם לה לחבלה. בדיון בביהמ"ש הוא הודה בחלק מהחשדות שיוחסו לו. בית המשפט שחרר אותו בתנאים מגבילים ואר את פרסום שמו. לדבריה, מסכת ההתעללות נמשכה 17 שנים.



כאמור, במהלך הדיון, שנערך בדלתיים סגורות, הודה החשוד בחלק מהמעשים המיוחסים לו, אך אמר כי יש לו רקע נפשי. עוד עלה כי ילדיהם של בני הזוג היו עדים לחלק מהמקרים. 



בשבוע שעבר עוכב לחקירה זמר מפורסם, שהוא גם בנו של זמר מפורסם בעקבות תלונה של בת זוגו על כך שתקף אותה באלימות והפך את הבית תוך שהוא שובר פריטים בבית. הצעירה התקשרה למוקד 100 של המשטרה וטענה כי בן הזוג שלה משתולל בדירתה , שובר פריטים בבית וזאת אחרי שתקף אותה בברוטליות.



שוטרים שהוזעקו למקום פגשו בדירה את המתלוננת וכן את בן זוגה, זמר צעיר ומפורסם ובנו של זמר ידוע ומוכר. לאחר מספר שעות חקירה, הזמר שוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים. כעת, החקירה מתנהלת בחשד לגרימת להיזק לרכוש בלבד.

הדירה עצמה היתה מבולגנת כשפריטים שבורים זרוקים על הרצפה. לאחר שגבו עדות מהמתלוננת, החליטו השוטרים לעכב את הזמר הצעיר והמפורסם לחקירה בתחנה וזאת מחשש לשלומה של המתלוננת ולאחר שחשה לדבריה מאוימת.