מגן מפתיע של ישראל: בנו של הנשיא טראמפ, דונלד ג'וניור, צייץ היום (שבת) סדרת ציוצים ויראליים בעקבות פיגוע הטרור המשולב בירושלים. טראמפ תקף כותרת של ה-BBC בה נכתב "שלושה פלסטינים נהרגו אחרי אירוע דקירה קטלני בירושלים", וכתב: "אתם מתכוונים שהוא דקר שוטרת ישראלית למוות, נכון? זה הכי קרוב שאפשר ללהיות מטעה ככל שניתן".

טראמפ ג'וניור המשיך ותקף: "צריך מושג חדש לשטויות האלו. זה סוג של האשמת הקורבן. אולי, עידוד פושעים? יש לכם מחשבות?". הציוצים הללו קיבלו עד כה עשרות אלפי לייקים וריטוויטים. ג'וניור (40) הוא איש עסקים שמעורב בתאגיד טראמפ ומהווה תומך קולני של אביו מאז כניסתו לפוליטיקה. הוא נולד לנשיא מאשתו הראשונה, הדוגמנית הצ'כית איוונה זלינצ'קובה. 

כזכור, לוחמת מג"ב בת 23, רס"ר הדס מלכא, נרצחה אתמול בשעות הערב בפיגוע דקירה בירושלים. התוקף נורה למוות, שני מחבלים נוספים שאחד מהם היה חמוש בנשק חם מאולתר תקפו שוטרים וחוסלו מבלי שהצליחו לגרום לנפגעים מלבד שוטר אחד שנפצע באורח קל. ככל הנראה המחבל שהחזיק בנשק חם נתקל במעצור, מה שמנע אסון גדול יותר. 
 

דאעש וחמאס נטלו אחריות על הפיגוע, אך לפי הערכות הפרשנים מדובר בהתארגנות מקומית של שלושה נערים מיהודה ושומרון שלא קיבלו הכשרה ואימון מארגון טרור גדול.
מלכא, תושבת עזר שבדרום, הותירה אחריה הורים, 2 אחים ו-3 אחיות. היא שירתה בקבע במג"ב אחרי שירות צבאי בחיל הים. היא תובא למנוחות הלילה ב-00:30 בבית העלמין באשדוד.