קיריל שמאלוב הפך לאדם עשיר בן לילה בשנת 2013, לאחר שהתחתן עם בתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אך בימים האחרונים הוא גם גילה את משמעות המשפט - כסף מהיר נעלם מהר. הליך הגירושין שפתחו השניים צפוי לעלות לשמאלוב מאות מיליוני דולרים, וזאת בשל כוחו הרב של פוטין בכלכלה הרוסית ושליטתו במשק הגז והמשאבים הטבעיים במדינה. כאמור, שמאלוב התחתן עם בתו הצעירה של פוטין, קטרינה טיכונובה לפני כחמש שנים, ומאז כוכבו דרך. בין השאר קיבל החתן הלוואה בשווי של יותר ממיליארד דולר מהבנק הרוסי גזפרוםבנק, השייך לתאגיד הגז הענקי גזפרום, שנמצא בשליטת מקורבי הנשיא הרוסי.



בעזרת ההלוואה, רכש שמאלוב 17% ממניות חברת סיבור, חברת עיבוד הגז הגדולה במדינה. עד שנת 2015 עלה שווי המניות שבידי שמאלוב לכמעט שלושה מיליארד דולר, אך לאחר הגירושין, נאלץ הצעיר בר המזל למכור את מניותיו, "בשווי אפס", וזאת מכיוון שהחזיק אותן בשל השתייכותו למשפחת פוטין. עם זאת, אין סיבה לדאוג לגורלו של הצעיר, ששמר על תפקידו בחברת סיבור, ולמרות ההפסד של כ-2.5 מיליארד דולר, יישארו בכיסו של החתן לשעבר כ-550 מיליארד דולר.



גם בתו של פוטין לא צפויה להישאר לבד וללא תעסוקה אחרי הגירושין. מעבר להטבות הכלכליות שבאות במסגרת זוגיות עמה, מדובר בצעירה בעלת כישורים רבים, ובנוסף לתפקידה כמנהלת פרויקטים באוניברסיטת מוסקבה היא גם רקדנית רוק-אנ'-רול נחשבת שאף השתתפה בתחרויות ריקוד רבות.