בדרך כלל כשאנשים מתחתנים הם עושים זאת כי הם סומכים על בני זוגם, ומאמינים שהם לעולם לא יפגעו בהם. על אחת כמה וכמה אינם חושבים ולו לרגע שייקחו מהם איברים, שכן זה נשמע יותר כמו תרחיש של סרט אימה. אבל עבור אישה אחת מהודו, תסריט האימים הזה התגשם, והיא התעוררה יום אחד וגילתה שחסרה לה כליה. היא מיד ידעה שלבעלה ולמשפחתו יש יד בכך.



החיים של ריטה סרקר, 28, הפכו לסיוט עוד מהרגע בו התחתנה עם ביזוואג'יט, אי שם ב-2005. הבעל, יחד עם משפחתו, התעלל בריטה בגלל שמשפחתה לא יכלה לשלם את הנדוניה שדרשו, בסכום של 1,500 דולרים. התפנית החדה חלה בחייה של ריטה, אם לילד בן 11, כאשר הובהלה לבית חולים עבור ניתוח להסרת תוספתן. היא סיפרה לכלי התקשורת המקומיים שלאחר שחשה ברע בעלה לקח אותה לבית חולים פרטי, אך עצר לפני כן בבית של קרוב משפחה. שם, סיפרה, קיבלה משקה מוגז, ומיד לאחר ששתתה אותו חשה מנומנמת ומטושטשת.



לאחר הביקור החשוד אצל קרוב המשפחה, סרקר ובעלה המשיכו לבית החולים עבור הניתוח. אבל מיד לאחר שהתעוררה ממנו הרגישה ריטה שמשהו אינו קשורה, שכן סבלה מכאבי תופת. "בעלי ביקש ממני לא לדבר על הניתוח עם אף אחד", היא סיפרה ל-the Hindustan Times. "התחננתי בפניו שייקח אותי לרופא בגלל הכאבים, אך הוא התעלם מבקשותיי".



למרבה המזל, בן דודה לקח אותה לבית חולים בבנגל, שם רופאים איששו את חשדותיה ואמרו לה שאחת מכליותיה חסרה. "הייתי הרוסה", סיפרה ריטה. "הבנתי אז גם למה בעלי ביקש ממני לא לדבר על הניתוח. הוא מכר את הכליה שלי כי משפחתי לא הייתה יכולה לעמוד בדרישות הנדוניה".



לאחר שקיבלה אסמכתא רשמית לחששותיה, ריטה מיד פנתה למשטרה, ודיווחה על מה שנעשה לה. הבעל, אמו ואחיו נעצרו, והואשמו בניסיון לרצח ובסחר באיברים. בחקירתו, הודה ביזוואג'יט במעשיו, והסביר שהכליה נמכרה לאיש עסקים בעיר סמוכה. כשנשאל בידי כלי התקשורת בנידון, טען הבעל שריטה הסכימה לתת את הכליה ואפילו חתמה על כך במסמך רשמי. מנגד, ריטה הסבירה שסוממה בבית קרוב המשפחה, ולכן אינה זוכרת דבר כזה. החקירה נמצאת כעת בעיצומה, ובני המשפחה צפויים לעמוד לדין.