טייס ה-F-16 שמטוסו התרסק והוא נפגע באורח קשה בשבוע שעבר, שוחרר היום (ראשון) מבית החולים רמב"ם אחרי שעבר מספר ניתוחים כתוצאה מפגיעה קשה בפלג הגוף העליון. הטייס הגיע לבית החולים במצב קשה מאד ומיד הוכנס לחדר הניתוחים. במהלך הימים האחרונים הוא התאושש וכאמור שוחרר מבית החולים כשהוא צועד על רגליו. לפני שעזב את בית החולים פגש הטייס את החיילת שהותקפה בג'נין, על פי בקשתה. היא העידה בתום הפגישה כי השיחה עם הטייס עודדה אותה מאד.

כזכור בשבת לפני כשבוע חדר מל"ט איראני לשטח ישראל. חיל האוויר הפיל את המל"ט ובתגובה לחדירה תקף מטרות בסוריה, במהלך התקיפות שוגרו טילי נ.מ. לעבר המטוסים התוקפים, ואחד המטוסים, מדגם F-16 הופל. שני טייסי המטוס הפגוע הצליחו לנטוש אותו, ולאחר הנחיתה פונו לבית החולים רמב"ם, אחד במצב קשה עם פציעה בבטנו והשני במצב קל.

החיילת שנפצעה בג'נין נפגעה באירוע שהתרחש ביום שני כאשר רכב צבאי נכנס בשוגג לעיר הפלסטינית ג'נין ביהודה ושומרון ונתקל ביידוי אבנים מאסיבי של עשרות פלסטינים ואף בתקיפה פיזית של חייל וחיילת שהיו בו. החיילים חולצו מידי ההמון בסיוע מנגנוני הביטחון הפלסטינים, והועברו לידי צה"ל. כתוצאה מכך נפצעו שני החיילים. החיילת פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ונשקו של אחד מהחיילים נגנב.