הקלטה יוצאת דופן שפורסמה היום (שלישי), חושפת את מאחורי הקלעים של הדיונים על "חוק הגיוס". בשיחה בין חברי יהדות התורה נשמעת ביקורת חריפה של חבר הכנסת משה גפני נגד הליכוד, באומרו: "מה יריב לוין רוצה שנעשה? יש לנו הסכם קואליציוני איתו". ח"כ מאיר פרוש, לעומת זאת, טען כי השבוע הקרוב הנו אידיאלי לשם העברת חוק הגיוס בשל חקירות נתניהו: "השבוע זה השבוע שהכי פחות ידברו על הדברים האלה - יש לו (לנתניהו) 4,000, 5,000..". את הקלטת חשפו ארי קלמן ויעקב גרודקה מאתר "בחדרי חרדים".



נושא נוסף שאליו מתייחסים הח"כים החרדים הוא פרשת המסרונים, בה נחשף כי השופטת רונית פוזננסקי-כץ תיאמה, לכאורה, את הארכות המעצר בתיק בזק (4,000) עם חוקר בכיר ברשות לניירות ערך (ני"ע), עו"ד ערן שחם-שביט. בהקשר זה, אומר ח"כ פרוש: "עם השופטת ועם התביעה, קיבלו 'פליק' טוב, אה? פליק טוב. איך אומרים? פוזננסקי? איך קוראים לה?".




אסם הכי עדכני לחודש פברואר
ח"כ גפני: "אי אפשר.. אי אפשר".

ח"כ אחר מוסיף: "אמרתי לו שלא נעמוד בתקציב".

ח"כ מקלב: "מבחינת הלוח זמנים, אם זה לא יום רביעי הזה, זה לא יכול להיות. הם קיבלו החלטה רק קריאות ראשונות.. אבל אני לא יודע אם זה בהסכמות או בהחלטה של ועדת הכנסת. אם זה יידון בשבוע הבא בקריאה טרומית.. איך הם עושים דבר כזה?"

ח"כ מקלב: "זה ועדת הכנסת? יולי אדלשטיין לבד? אני יודע ששבוע אחרון זה שבוע של רק תקציב, זה רק דברים שעלו מהוועדות לקריאה שנייה ושלישית. איך הם הגיעו להסכמות?".

בשלב זה ח"כ גפני שואל: "מה יריב לוין רוצה?"

ח"כ מקלב משיב: "השתגעתם".

ח"כ גפני: "השתגענו, אבל הוא מה רוצה?"

ח"כ מקלב: "אנחנו מפוררים את הליכוד.."

ח"כ גפני: "אז מה הוא רוצה שנעשה? הוא עשה איתנו הסכם קואליציוני".

ח"כ פרוש: "אם להעביר לקיץ, צריך את הכל.. אתה לא יכול לעשות כזו אתנחתא ושידברו על זה... השבוע זה השבוע שהכי פחות ידברו על הדברים האלה - יש לו (לנתניהו) 4,000, 5,000..."

ח"כ פרוש: "אתה צודק, ועם השופטת ועם התביעה, קיבלו 'פליק' טוב, אה? פליק טוב. איך אומרים? פוזננסקי? איך קוראים לה?"