שר התחבורה, ישראל כ"ץ, התראיין היום (שלישי) לגל"צ והתייחס לשחרורו של אלאור אזריה ולפנייתו לנשיא המדינה בבקשה למחוק את רישומו הפלילי. "הנושא הזה של מחיקת רישום זה דבר מקובל, זה בהחלט דבר שיכול לתרום", אמר השר כ"ץ, "אני חושב שכולם מברכים שהעניין הזה הסתיים והנער הצעיר הזה, החייל שנקלע למצב מאוד מסובך וגם שגה חזר הביתה. אני לא חושב שצריך להיכנס לעומק העניין. יש את העניין האנושי. אני פניתי כדי שבתור אזרח יוכל להמשיך לחיות. אני לא באתי לבקר על המערכת המשפטית או הפיקודית יש אנשים שעשו על זה קריירות יש כאלה שאיבדו קריירות. כרגע הנושא הזה הסתיים ואני חושב שיש לאפשר לו להמשיך בחייו".



בנוגע להכרזתו הצפויה של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, האם יפרוש מהסכם הגרעין עם איראן אמר השר כ"ץ כי "אני מעריך שטראמפ יודיע על ביטול הסכם הגרעין עם איראן ואז שישה חודשים עד כניסת הסנקציות לפועל. יניח את היסוד לבטל את כל התכנית של איראן. האיראנים כבר הוכיחו שהם מבינים רק כוח מעצמתי. כל האיום של איראן לחזור לתכנית הגרעין הוא איום סרק, כיוון שאם הם יחזרו להעשיר את הגרעין הם ימצאו את עצמם מול איום חמור. הכלכלה שלהם תקרוס, האזרחים שמה גם ככה מתקוממים".



לגבי הפרסום על כוונת איראן להתנקם בישראל ולהוציא לפועל מתקפה בגבול הצפון אמר כי "מדובר בתדרוך של גורמים ביטחוניים. אני יכול רק לפרש, אבל זה בא להראות שאנחנו יודעים מה אתם עושים ואנחנו ערוכים למנוע את זה. הוא נועד למנוע אלימות".



על דבריו של השר שטייניץ כי במידה ותבוצע תקיפה של איראן מכיוון סוריה זה יהיה "הסוף של אסד", אמר השר כ"ץ כי אני לא מקבל את האמירה. זה לא קו שגורם רשמי בישראל קבע. ישראל לא מתערבת בעימות בסוריה. יש קווים אדומים, אבל אנחנו לא הולכים מעבר לזה. הרוסים תומכים במשטר אסד והצלחנו להגיע תיאום די מרתק בינינו לבין הרוסים".