פרשה מזעזעת בצפון: גבר בשנות ה-50 לחייו חשוד שאנס את בתה של בת זוגו ויא נכנסה להריון. תחילת הפרשה בשבוע שעבר, כשהקטינה ואמה הגיעו לקופת החולים בעקבות כאבי בטן. שם הפנו אותה להמשך בדיקות בבית החולים.



בבדיקות מקיפות שנערכו לילדה, התברר, לתדהמת האם ובתה, כי היא נמצאת בחודש השני להריונה. בבית החולים פעלו על פי החוק ודיווחו למשטרה. חוקרת ילדים גבתה מהנערה עדות, בה מסרה גרסה ראשונית, שנשללה כבר בראשית החקירה על ידי החוקרים והצוות הרפואי בבית החולים.



חוקרי המשטרה סברו כי אין מדובר באירוע חד פעמי אלא בהתנהלות ממושכת, ככל הנראה תוך הטלת אימה על הקטינה. במשטרה החליטו ליטול דגימות DNA מכל בני המשפחה, לרבות מבן הזוג של האם. אתמול אחר הצהריים התקבלו תוצאות הבדיקות, לפיהן ה-DNA שלו זהה לזה של העובר, מה שאומר כי הוא אביו. הממצאים הקשים שחשפו חשד לאירוע מזעזע הותירו בתדהמה את אמה של הקטינה - בת זוגו של החשוד. בעקבות האירוע נאלצה הנערה לעבור הפלה.



נגד הגבר הוצא צו דרוש לחקירה, ואתמול לפנות ערב הצליחו החוקרים לאתר אותו והוא הובל לחקירה, במהלכה קשר עצמו לחשדות שיוחסו לו. הבוקר הוא הובא לבית משפט השלום בחיפה, שם הוארך מעצרו בחמישה ימים. עורך דינו של החשוד, סאהר פאר מהסנגוריה הציבורית, אמר: "שוחחתי עם החשוד, הוא מכחיש את המעשים המיוחסים לו"



מדובר בחקירה הנמצאת בראשיתה. בבית קטינה נוספת, בת 14, ובמשטרה יבדקו האם גם היא נפלה קורבן למעשיו המתועבים של החשוד.