המונדיאל רק התחיל וכבר מתרחשים סביבו המון אירועים משונים, שככל הנראה ילכו ויקצינו ככל שהמשחקים יתקדמו. בזמן שעל הקרקע התרחשה אתמול רעידת אדמה (בגלל הניצחון של מקסיקו על גרמניה כמובן), משהו משונה ומוזר התרחש בשמיים. לדעתם של המוני הגולשים, שחזו בעצם ענקי משונה מרחף מעל אצטדיון ברוסיה, מדובר בעצם בלתי מזוהה, שהגיע במיוחד לרגל המונדיאל.



אתו "עב"מ" תועד בידי אישה מהעיר קירוב, במערב רוסיה, כשהוא טס במהירות שיא מעל אצטדיון ניז'ני נובגורוד. "מה זה היה לעזאזל?", שאלה האישה המבוהלת בפוסט שהעלתה עם הסרטון. "זה לא נראה כמו שום דבר שראיתי מימי". התיעוד המשונה הפך מייד ויראלי ועורר את סקרנותם של גולשים רבים, שניסו לפענח מה בדיוק הם ראו.



חלק מהגולשים טענו שזו הוכחה לכך שיש חייזרים ושהם הגיעו לעיר לצפות במשחקים. "החייזרים הגיעו כדי לצפות במונדיאל" כתב אחד, וגולש בשם אנדריי תהה "האם זה טיל, כדור אש או עב"מ מעל האצטדיון? דברו איתי אנשים, אני מודאג!". אחרים השוו את העצם למדוזה או טריגון, שהוא יצור ימי בעל צורה עגולה שטוחה עם זנב (מכונה גם חתול ים). גולש אחד סיכם את הסרטון היטב ואמר ש"מדובר במחזה מרהיב".

למרבה המזל, בכירים בסוכנות החלל הרוסי הגיבו על הסרטון ועשו סוף לשמועות. אותו ע"במ", מסתבר, הוא הטיל Soyuz-2.1.B ששוגר אמש יחד עם הלוויין Glonass-M, מקוסמודרום פלסצק, אחד מנמלי החלל החשובים ברוסיה. על פי הדיווחים השיגור עבר בהצלחה, ובאשר לחייזרים, לא ידוע על ביקור שלהם באזור.