שתי המפלגות שמתמודדות ראש בראש על ראשות הממשלה לקראת הבחירות בשבוע הבא, פרסמו היום (רביעי) סרטונים מושקעים שקיבלו אלפי צפיות ברשת בתוך שעות. הצביעו והשפיעו: איזה סרטון עשה לכם את זה יותר?


הסרטון החדש של הליכוד

הליכוד חוזר למקורות: "בני ישראל בחרו ביצחק הבוז'י וציפורה"


משה איבגי בקמפיין המחנה הציוני

הליכוד מחזיר אש. אחרי הסרטון בהשתתפות משה איבגי, שפירסמה היום (רביעי) מפלגת המחנה הציוני, בליכוד פרסמו סרטון בסגנון תנ"כי. בסרטון, שבו מופיעים כיתובים בסגנון מקראי, נאמר: "ויהי מקץ אלפיים שנות גלות, שבו היהודים לנחלת אבותיהם. ויגיעו מתימן ומפרס ומאשכנז ומרוסיה ומאמריקה וממרוקו. ויפרו וירבו ויעצמו במאוד מאוד ותהי כלכלתם חזקה וצבאים איתן ויכו את כל אויביהם מכה קשה". 

בהמשך נאמר: "ויקומו להם למנהיגים מנחם הבגיני, יצחק השמירי ובנימין לבית נתניהו , וישחררו עוד את כלכלתם וימגרו את אבטלתם, ויסללו דרכים חדשות ויפתחו את השמיים. וילחם בנימין בטרור, ויכה את אויביהם ברצועת עזה ובצפון, ובמקומות רחוקים מאוד. ויפעל בכל כוחו כנגד הפרסים וגרעינם ויילחצם, ויקרא בקול גדול בקונגרס ובאו"ם ולא ייכרע ברך בפני האומות". 
 
בליכוד עוברים למתקפה על השמאל: "ויקנאו בו אנשים אשר מן השמאל. וישכרו להם אנשי מדון, אלדד היניבי, את אייל הארדי וגם ראובן האדלרי נלווה עימם. ויביאו ממון זר וכסף זר, ויטפלו עליו דברי שקר, ויוציאו דיבת משפחתו רעה. ויתעייף העם ויישמע בעצתם ויאמין לכל כזביהם. ויבחרו בני ישראל מנהיגים כנועים וחלשים, יצחק הבוז'י וציפורה. וילכו אל מלך הפלסטינים ויתנו לו את ירושלים ואת יהודה ואת השומרון וגם את הגולן חשבו לתת. ויכנעו ויתרפסו ויכרעו על ברכיהם בפני מלכי ערב ואירופה. ויהיו ישראל ללעג ולקלס בפני האומות". בסיום הסרטון נכתב: "ב-17 במרץ לא נותנים לבוז'י וציפי לכתוב את הפרק הבא בהיסטוריה".

המחנה הציוני גייס את "הבורר": משה איבגי משכנע אתכם להצביע

גיוס מפתיע לקמפיין הבחירות של "המחנה הציוני". הרשימה פרסמה היום סרטון ביוטיוב בו מככב השחקן משה איבגי. בסרטון, איבגי אומר: "זאת הדקה ה-89, יש תחושה שמשהו ממש לא טוב קורה, אנחנו מותשים ומיואשים ומקבלים את החדשות הנוראיות ביותר באדישות של חולים סופניים. כל ילד שלישי במדינה הזאת רעב, זקנים שוכבים במסדרונות של בתי חולים, אנשים בני 40 לוקחים אוכל מההורים כדי לשים אוכל לילדים שלהם". 

בהמשך אמר איבגי: "אי אפשר לקנות דירה, אי אפשר לשכור דירה, אי אפשר אפילו לחלום על דירה, אי אפשר לישון בלילה מבלי לפחד על הפצצה האיראנית שמטרטרטים אותנו עליה מבוקר עד ערב. השחיתות הנוראית הזו שמשחיתה כל חלקה טובה, זאת רק תחושה".

לסיום אמר איבגי: "זאת רק הדקה ה-89. יש עוד מספיק זמן בשביל לנצח במשחק הזה. כל מה שצרך זה מהלך אחד שיחזיר לארץ הזאת את מה שהיה לה פעם. הזדמנות אחרונה לעשות מהלך מכריע. אתם יודעים מה צריך לעשות".