נראה שלעיתים צריך שיקרה דבר ממש רע כדי שנלמד לקח, ונדע שיש דברים שמומלץ לא לעשות בכל מצב, כי המחיר שנשלם על כך יהיה כבד. צעירה אחת מבריטניה החליטה שהמקום הכי טוב לקיים בו יחסי מין הוא במרחב ציבורי, ונחרדה למצוא למחרת סרטון שלה מרוח בכל מקום אפשרי ברשת. לדברי חבריה, הצעירה המופיעה בסרטון, מריסה סונקור, 22, הגיעה למרוץ הסוסים השנתי של Kelso Racecourse, השתכרה יחד עם בן זוגה באוהל בירה שהיה במקום, והשניים יצאו משם כדי לחפש קצת פרטיות. 


"אנחנו חושבים שאחד החברים שלו עקב אחריהם וצילם חלק מזה ללא ידיעתם. כולם ראו את זה וכל המשפחה שלה יודעת על הסרטון, אפילו סבתא שלה. היא הרוסה לחלוטין", סיפר אחד החברים שלה ל-Sun. "מי שצילם אותם העלה את זה לצ'ט קבוצתי עם כל החברים כולל הבחור מהסרטון. הוא פרסם את זה שם בתקווה שזה יישאר שם", סיפר אותו חבר. אבל כמובן שזה לא קרה, ולמחרת מריסה, ספרית במקצועה, מצאה את עצמה מככבת באינטרנט."זה הגיע לפייסבוק ואז היא החליטה שהיא צריכה ללכת למשטרה, אבל היא לא מתכוונת קלחת את זה מעבר לזה - היא רק  רוצה לשכוח מזה".

מריסה כאמור אכן הלכה למשטרה, אך מסיבות לא ברורות לא הגישה תלונה. לדברי חבריה, היא הייתה כל כך נבוכה ומושפלת עד שהתחבאה אצל חברים במשך שבוע, כדי לא להתמודד עם בני משפחתה. היא ככל הנראה תצליח להתגבר על ההשפלה, אך דבר אחד בטוח - בפעם הבאה שהיא תגיע למירוץ סוסים, היא תגיע רק כדי לצפות בו ותו לא.