בהשקת קמפיין הליכוד ראש הממשלה בנימין נתניהו התווה את הקו האגרסיבי שבו מתכוונת המפלגה לנקוט בקמפיין הבחירות שלה. נתניהו כך אומרים אנשי הקמפיין שלו מכוון שוב אל הנושא הבטחוני שבו לנתניהו יש יתרון מובהק על מפלגות השמאל. בהשקת הקמפיין לא דיברו על הנושאים החברתיים נתניהו מתכוון להתמקד רק בבטחון ולהשאיר לחברי סיעתו את הנושאים החברתיים.

הקו המוביל בקמפיין הליכוד יהיה המשפט הבא: בכל פעם ישראל תגן על עצמה בכוחות עצמה מול כל איום מול כל אתגר. לכן אני אומר לכם, אל תהמרו על ביטחון ישראל.
 
"הבחירה האמיתית ב- 17 במארס" אמר נתניהו " היא הליכוד בהנהגתי או השמאל בראשות ציפי ובוז'י. אני רק מבקש לשאול: הם אלה שישמרו על ביטוחונם של אזרחי ישראל הם יעמדו מול החמאס וחיזבאללה. (צוחק). הם לא יעמדו בלחצים ויש הרבה לחצים בינלאומים והם לא יעמדו בלחצים אפילו רגע אחד. לא רק כי הם חלשים, והם חלשים, אלא כי הם רוצים להיכנע. הם רוצים לסגת ולוותר. זו דרכו של השמאל כבר למעלה מ- 20 שנה. הם מאמינים שההתתקות מעזה הייתה טובה. בוז'י אמר גורם פלסטיני יציב יקח את השלטון. אתם יודעים מי? החמאס לקח והתוצאה  אלפי רקטות ".
 
"זה לא מפתיע שאנשי השמאל טועים פעם מאחר פעם. כי הם לומדים משני מורי דרך אבל בנושא המדיני והביטחוני הם טועים פעם אחר פעם. שמעון פרס הבטיח עד שנת 2000 נתגבר על החמאס האיסלאם והטרור ונביא שלום כולל. באותה שנה אמר מורה הדרך השני, עמוס עוז, ברגע שנעזוב את דרום לבנון נוכל למחוק את המילה חיזבאללה מאוצר המילים שלנו. כישראל תחזור לקו הבינלאומי ".
 
עוד הוסיף נתניהו כי: "כולם עוד רלוונטיים. יש לנו מזרח תיכון חדש. אבל זה מזרח מתיכון חדעאש. אנשי השמאל לא מבינים שגם אם ניסוג עד הסנטימטר האחרון יש פה גורמים שרוצים להשמיד אותנו. שוללים את זכות קיומנו. זה שורש הסכסוך. הם לא מוכנים לדרוש מהם להכיר סוף סוף ממדינת היהודים אבל זוהי הדרישה שלנו ואנחנו עומדים עליה בתוקף". 
 
"אני שואל אתכם- מי צודק. הליכוד או השמאל. השמאל מנותק מהמציאות ואנחנו מחוברים למציאות. כל שטח הופך מייד לשטח התקפה על ישראל.
לא רק אנחנו מבינים את זה באזור ולא רק אנחנו מודאגים מזה באזור. יש אינטרסים משותפים עם מדינות ערב המתונות. יש הרבה דברים שנעשים שאני לא יכול לפרט. שיתוף הפעולה הזה עשוי להביא למהלכים מדיניים אחראיים. אני מוכן לעשוצ הרבה למען השלום אבל אני לא מוכן שישראל תאבד את עצמה לדעת. חא מוכן לבצע נסיגות שיסכנו את ביטחוננו. לא אתן שבטיחון ישראל יהיה בידי שום גורם חוץ מצה"ל. 

במפלגות השמאל מיהרו להגיב מיד לאחר נאום נתניהו: יו"ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג אמר: "מדבר ראש ממשלה שהיה חלש מול חמאס. אני אסביר לנתניהו מהי המציאות בישראל. אני הייתי  היוםבקריית גת וראיתי כמה הם שמעו את אותם דברים פעם אחרי פעם, אין להם דיור, אין להם פרנסה. המציאות היא שנתניהו מנסה למכור שוב ושוב מסע הפחדה לאזרחי ישראל".  
 
"כשיש ראש ממשלה שמתעלם מסוגיות של עוני ושחיקת מעמד הביניים, ידיך קשורות. הליכוד מנותק מהציבור, מהבעיות של הפרנסה, דיור ויוקר המחיה. אנחנו ניתן מענה כלכלי, חברתי, ביטחוני ומדיני.  אני מתכוון לנצח בבחירות הללו ולשבור את התכנות שנתניהו מנסה לתכנת את דעת הקהל הישראלית. יש לנתניהו תחליף.  אנחנו בצמיחה ובהתחזקות וככל שנגדל תגדל גם האפשרו תשלנו להרכיב ממשלה", הוסיף הרצוג. 
 
 
יור מרצ זהבה גלאון אמרה בתגובה:השמאל לא מנותק נתניהו מנתק. מנתק אותנו מהעולםמנתק אותנו מהערכים מנתק צעירים מהיכולת להגיע לדירה. לא הרצפה עקומה אלא הרקדן גרוע. נתניהו נכשל בממשלת אחדות עם העבודה, בממשלה עם יש עתיד, בממשלה עם חרדים ובממשלה עם התנועה ואם חלילה יבחר יכשל שוב". 

הגברת המשילות
 
לגביי פארסת ספירת הקולות בפריימריז בליכוד נתניהו סירב להתייחס אך ציין כי "הליכוד בחר נבחרת מצויינת רצינית ותיקים וצעירים. מייצגת את כל חלקי העם והארץ. אנשי שטח ושהנושא החברתי בתוכם. אנשי כלכלה שיודעים להנהיג משק אחד המוצלחים בעולם. עם הרבה פנים חדשות שצמחו מתוך מנהיגות אמיתית בשטח. זו הרשימה שלנו וזו רשימה של מפלגת שלטון. ליכוד אחד גדול מול כל השמאל. 
 
נתניהו הכריז כי אם יבחר ישנה את שיטת הממשל בישראל במאה הימים הראשונים לכהונתו הבאה: ראש המפלגה הגדולה אוטומטית ירכיב ממשלה שתכהן קדנציה מלאה 4 שנים ואי אפשר יהיה להפילה אלא במקרי קיצון וברוב גדול.  "כך לא נהיה נתונים לסחטנות פוליטית" אמר נתניהו. 

"בקואליציה הזו הייתי כמו גננת במשחק כסאות אינסופי. אץת זה צריך להפסיק. אסור לבזבז הצבעה על מפלגות אווירה." 
"הפוליטיקה הישראלית. מתפוררת למפלגות קטנות ובינוניות שאף אחת מהן לא יכולה למשול. זו בעיה שהלכה והחריפה.  החזון שלי מדבר על לתקן את הכשל הזה. האזרחים משלמים על בזבוז על כשל מערכות חייבים לשנות את זה. 

מפלגת יש עתיד מסרה בתגובה:  "ראש ממשלת ישראל פתח את קמפיין הבחירות שלו ביריקה בפרצופו של הציבור הישראלי. בלי מילה על יוקר המחייה , על משבר הדיור בישראל ועל החובה לדאוג למעמד הביניים ולשכבות החלשות בישראל. בלי מילה על תקציבים חברתיים למען הציבור. המציאות אליה נחשפים האזרחים היא שהשחיתות מתחילה מלמעלה. בדרישה של נתניהו למטוס פרטי , בדרישה של נתניהו למימון המים בביתו בקיסריה".
"
שחיתות זה להעביר 70  מיליון שקלים שמושקעים בגבעה נידחת בבית-אל, צריכים להיות מושקעים בהגנה על תושבי עזה. יש עתיד תמשיך להילחם בכל הכוח נגד השחיתות הפוליטית ולמען אזרחי ישראל הזכאים להנהגה נקייה שעובדת בשבילם ולא בשביל חברי מרכז הליכוד".