נדמה כי רשימת מפלגת כולנו מתחילה להתייצב, קצת יותר מחודשיים עד לבחירות. סגן הרמטכ"ל לשעבר, יואב גלנט, יהיה מספר 2 ברשימת מפלגת "כולנו", כך נודע היום (חמישי) ל"מעריב אונליין".



כחלון, אשר עפ"י הסקרים האחרונים, יורד במספר המנדטים ומאבד אותם לטובת יאיר לפיד, מנסה לחזק כעת את שורות מפלגתו כששיבץ את גלנט, ככל הנראה במשבצת הביטחונית. השניים יקיימו מסיבת עיתונאים משותפת הערב.



גלנט יצטרף למפלגה, בה כבר נמצאות ד"ר יפעת שאשא ביטון, סגנית ראש העיר וחברת מועצת העיר קרית שמונה וממונה על תיק החינוך והנוער ורחל עזריה, סגנית ראש עיריית ירושלים, שהיתה גם ממובילת מחאת העגלות. גם אלי אלאלוף, אשר עמד בראש הוועדה למלחמה בעוני, נמצא ברשימתו של כחלון, אשר אמר כי הוא מתכוון להיות מפלגת קואליציה על מנת לנסות ולהשפיע ולכן הוא אינו פוסל אף אחד במירוץ לראשות הממשלה. שגריר ישראל בארה"ב בעבר, מייקל אורן, נמצא גם כן ברשימה והיה הראשון אותו הציג כחלון. 



גלנט, בן 56, היה אלוף פיקוד דרום וזכה לשבחים רבים בעקבות תפקודו במבצע עופרת יצוקה. הוא שימש במגוון תפקידים, ביניהם מפקד אוגדת עזה ומפקד שייטת 13. הוא היה אמור להיות הרמטכ"ל ה-20 במקומו של גבי אשכנזי, אך בעקבות תחקיר שנעשה עליו ע"י קלמן ליבסקינד במעריב, בו נחשף כי השתלט על שטחים נוספים סביב ביתו, ובעקבות ממצאי דוח ועתירה לבג"צ בנושא, בוטל המינוי והוא פרש מהצבא.