עורכת הדין בתיה כהנא-דרור, מנכ"ל ארגון "מבוי סתום" למען עגונות ומסורבות גט, שהייתה אמורה להתמודד היום (רביעי) בפריימריז של מפלגת הבית היהודי, הודיעה בחשבון הפייסבוק שלה על פרישה מהמירוץ. בהודעה רשמה: "חטפתי כהוגן- החל מכתף קרה מצד בנט ועד הדרה מכנסי בחירות ופאנלים של מועמדים, תקיפות חזיתיות ומאורגנות לא רק מהאגפים החרדל"יים, וכן גם עיוות מכוון של עמדותיי והכפשות.

עוד כתבה: "אחי ואחיותיי מהבית היהודי לא מרימים את הדגל שעם ישראל, בארץ ובעולם, משתוקק לו – דגל של התחדשות בנושאי דת ומדינה. אלא שהם מעדיפים לשמר את הקיים ולהותיר את ההובלה בידי קיצוניים מבחינה דתית ולאומית. נוכחתי להבין כי גם לו אשב בכנסת בין חברי הסיעה- ידי תשארנה כבולות וכוח השפעתי יושתק. לא אוכל לרדוף אחרי הצדק שאותו אני מחפשת, לא אוכל לתקן את אותם נושאים הבוערים מתחת לרגלנו, לא אוכל להיות לקול לכל אותן נשים שפגשתי בשנות עשייתי. אני אומרת זאת בצער כבד מנשוא. 
"וכיום, מספר שעות לפני תחילת הבחירות אני מודיעה כי אין מקומי בבית הזה, כפי שכרגע הוא בנוי. זהו לחלוטין לא בית שפתוח לכולם, כפי שנהוג להצהיר בו. זהו בית פתוח למי שלא מתכוון לאתגר שיח. גיליתי שאין מקום שם לריבוי דעות, אין ניסיון להתאים את היהדות למציאות המדינית. בחרתי לעזוב, לפני הבחירות עצמן, כדי לא לגזול מכם את זכות הבחירה למועמד\ת נוספ\ת".

מהבית היהודי נמסר בתגובה : ״אנשי הקרן החדשה לישראל, ארגון הפוגע בחיילי צה״ל ובכל אינטרס ישראלי אינם רצויים בבית היהודי. ברוך שפטרנו״.