זוהר בהלול, שנבחר במקום ה-17 ברשימת העבודה לכנסת ה-20, מקום שעל פי הסקרים לפחות הוא ריאלי, למד הבוקר (רביעי) על ההישג המרשים כשהתעורר ופתח את מקלט הטלויזיה.
 
"מאותו רגע לא פסקו הטלפונים. בני המשפחה שלי התעוררו מהצלצולים הבלתי פוסקים וכך למדו על בחירתי ברשימה", סיפר. "אני עשיתי את הקמפיין הכי קצר והכי זול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. רק 21 יום לפני הפריימריז הודעתי על כניסתי למרוץ. הוצאתי בערך 30 אלף שקל ואני שמח שהצלחתי", סיפר בהלול בהתרגשות.
 
"במהלך הקמפיין הקצר בקרתי בישובים שונים, בסניפים ובכל מקום התקבלתי באהדה רבה, אפילו בישובי עוטף עזה. היתה לי הרגשה טובה אבל בבחירות חשאיות לך תדע. הבוקר הופתעתי לטובה".
 

הוא סיפר כי אחד הטלפונים הראשונים שקיבל הבוקר היה מהשר לשעבר רלאב מג'דלה, שהתמודד מולו על המקום ה-17 אך נדחק בסופו של דבר למקום ה-32 ברשימה. "לא השמצנו אחד את השני. ראלב מג'דלה גילה רוח ספורטיבית והתקשר אלי לברך אותי. אני מעריך זאת מאוד", אמר בהלול.
 
לדבריו אם יבחר לכנסת יפעל בשלושה תחומים: "אפעל להחייאת תהליך הדו קיום הפנימי בישראל בין יהודים לערבים. אפעל להקמת משרד לשיוויון אזרחי ואפעל למען חזרת מדינת ישראל לשולחן המשא ומתן המדיני.  בנוסף לכך אהיה פעיל במישור החברתי. אי אפשר לראות חברה שבה ילדים הולכים לישון רעבים".
 
בהלול מעריך כי ההישג שלו בבחירות הפנימיות יקרין על המגזר הערבי. "יש במגזר יותר ויותר מגמות של השתלבות בחברה הישראלית. ההליכה שלי למפלגה מרכזית במדינת ישראל ולא למפלגה מגזרית יביא לדעתי לא מעט אנשים לשפיות ולאמונה".