שר החוץ ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, השיק היום (חמישי) את קמפיין הבחירות שלו בבית סוקולוב בתל אביב. בדבריו, הכריז ליברמן על המוטו של קמפיין הבחירות של מפלגתו: "אריאל לישראל, אום אל פאחם לפלסטין".



בהמשך, דיבר ליברמן על הרשימה שיציג לבחירות בכנסת: "65 אנשים הגישו בקשה להצטרף לישראל ביתנו, גם יהודים, ערבים ודרוזים. ההיצע מאוד מגוון, כל הראיונות נערכו בכפר המכביה והועדה עבדה עם כל אחד ואחד. ביום שני יתכנס מרכז המפלגה ויאשר את הרשימה הסופית. אנחנו נגיש 25-26 מועמדים והיעד שלנו הוא 16 מנדטים".



על פרשת ישראל ביתנו אמר: "בנוגע לחקירת המשטרה, זכותה של המשטרה לחקור, ואם יוגש כתב אישום אנשים צריכים לשלם את המחיר. אבל יש לי סייגים. אני מדבר על ניסיון להרשיע באמצעות התקשורת. יש הדלפות מרושעות ומגמתיות. 



"לדוגמא: יום לאחר הכנס באריאל, יצא המסמך מהיועמ"ש, שפאינה מבקרת במשרדי הממשלה וזה יכול לפגוע. מה שבטוח הוא, שמאז שהחקירה נהייתה גלויה היא לא ביקרה שם פעם אחת. מישהו הטעה את היועמ"ש בפרטים ואני מקווה שמישהו עושה בירור מי אחראי לכך".

אתמול דיבר ליברמן בכנס של שגרירי ישראל שנערך בארץ והתייחס למספר נושאים בוערים, כשבראשם הבהיר כי "אין דבר כזה ציונות ללא עלייה, צריך להגיד את זה בקול ברור".


עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו –'מעריב אונליין'

ליברמן התייחס לאנטישמיות הגואה באירופה, וקשר בין היחס של המדינות להתנהגות ברחובות. הוא תקף גם את ערוץ הטלוויזיה CNN, אשר לטענתו, התעלם באופן מוחלט בסיקור הפיגוע מכך שמדובר ביהודים ובמרכול יהודי. 

"אי אפשר להתעלם מהאירועים האחרונים בפריז. התרשמתי מהיקף המשתתפים באירוע והנוכחות הבינלאומית שם, אך היה משהו שצרם לי מאוד שם, הרצון הזה להיות פוליטיקלי קורקט ולהתעלם מהעובדות הקשות, זה דבר קשה לעיכול, כשהסתכלתי על הסיקור ב-CNN, על הפיגוע בחנות היהודית, באופן בולט ניסו להתעלם מהנקודה היהודית. דיברו על הפיגוע ועל הטרור ובשום פנים באופן לא הזכירו שהחנות היתה שייכת ליהודים, שהנרצחים היו יהודים".