רכש חדש ברשימת המחנה הציוני. ח"כ ציפי לבני צפויה להכריז היום (ראשון) במסיבת עיתונאים על צירופה של קסניה סבטלובה לרשימת המחנה הציוני. סבטלובה היא כתבת ופרשנית לענייני ערבים בערוץ 9, שתשוריין ברשימת המפלגה, ככל הנראה במקום ה-21. 



סבטלובה היא מומחית למצרים המודרנית לתרבות וחברה ערבית, והיא קיבלה פרס ראשון במוסקבה על כתבה שהכינה בשם: "אנשי המערות במאה ה-21". כמו כן היא דוקטורנטית באוניברסיטה עברית, ובעלת תואר ראשון ושני בלימודי איסלאם ומזרח תיכון. 



גם  יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הציג היום במסיבת עיתונאים בתל אביב את הרכש החדש -ישן של מפלגתו - ח"כ אלעזר שטרן, וכינה אותו "חבר הכסת ה-20" של יש עתיד בכנסת היוצאת. לפיד הסביר: "בכל המאבקים שניהלנו בכנסת הקודמת, נלחם איתנו שטרן שכם אל שכם".

"לאורך כל הקדנציה הקודמת שאלו אותי אם אני מיש עתיד. עכשיו זה מתממש. את היום הראשון של הממשלה האחרונה פתחתי, דקות אחרי השבעתה, בדאגה לניצולי שואה ולאחר מכן בדאגה לבני ובנות השירות הלאומי. גולת הכותרת היא הגיור שמשקף את עמדתנו המשותפת", אמר שטרן.
כדוגמא לשיתופי הפעולה שלהם ציינו השניים את חוק השוויון בנטל, חוק ניצולי השואה, חוק הגיור ועוד. שטרן אמר: "היו שיתופי פעולה רבים והגיור משקף סוג של אמירה משותפת על איך צריכה להיראות הדמוקרטיה היהודית היחידה בעולם. למרות שהייתי שייך למפלגה אחרת, ראיתי ביש עתיד שותפים פעילים מאד".