לומד לעשות פוליטיקה.



האלוף במילואים, יואב גלנט, שרמז אתמול לקשר בין ההתקפה בה נהרגו אנשי חיזבאללה בסוריה לבין מערכת הבחירות בישראל, הבהיר הבוקר (שני) כי הוא לא מעלה בדעתוי קשר בין הדברים.


גלנט, מועמד מספר 2 ברשימת כולנו בראשות משה כחלון, הסביר הבוקר בגל"צ את דבריו: "רק אמרתי שלעיתים מישהו יכול להעלות את זה על דעתו ואני לא מעלה על דעתי. אני חושב שהעיתויים הם דבר שקורה פה כפונקציה של השיקולים הביטחוניים ואני לא מעלה על דעתי שיש קשר בין הדברים".


קודם להבהרה עוררו דברי גלנט סערה בימין. השר נפתלי בנט אמר כי ״האשמת ממשלה בפעילות צבאית הנובעת משיקולי בחירות הם השפל בגדול ביותר של מערכת הבחירות הנוכחית. מבלי להתייחס לעצם נכונות הארוע, דברי גלנט מיותרים ומאכזבים, ויכולים לשמש תחמושת בידי אויבי המדינה. אני קורא למשה כחלון להורות לגלנט לחזור בו מדבריו לפני שיווצר נזק״.

סגן השר אופיר אקוניס (ליכוד) הגיב אתמול ואמר: ״ישנם מועמדים שמסוגלים להגיד הכל, כדי לנסות לפגוע בממשלה ובעומד בראשה. מוטב גם למועמדים חדשים וחסרי ניסיון פוליטי להזהר במילותיהם, שכל מטרתם היא כדי לנסות לגרד עוד מנדט למפלגתם המדשדשת. טוב יעשה משה כחלון אם ירגיע את מר גלנט ויורה לו להפסיק לפטפט את עצמו לדעת״, הוסיף אקוניס.