תיכון בליך ידוע כמנבא את תוצאות הבחירות כבר שנים, לכן פוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית מגיעים לתיכון, הממוקם ברמת גן, כל מערכת בחירות.



היום (שני) היה זה משה כחלון, יו"ר מפלגת "כולנו", אשר נאם בפני התלמידים ותקף את הממשלה, כאשר טען שהרפורמות היחידות שביצעו נבחרי הציבור לאחרונה היו רק ברשתות החברתיות. 



בנאומו התייחס כחלון להגדלת ההכנסה הפנויה של האזרחים  וטען שאין צורך בהעלאת מיסים: "צריך להרחיב את בסיס המס ולהגדיל את ההכנסה הפנויה של האזרחים. אני רוצה לחדש לכם, מדינת ישראל היא מדינה עשירה אבל לנו יש בעיה בסדרי העדיפויות וגם בכך שהמנהיגות הכלכלית לא מוכנה להיאבק למען הציבור".
 

בנוסף, כחלון מתייחס לרפורמה שהוביל במשרד התקשורת ועל השינוי החיובי שהמהלך הזה הניב: "הרפורמה בסלולר הכניסה 3.7 מיליארד ש"ח בשנה על פי דו"ח בנק ישראל לשנת 2013. מהחיסכון בחשבונות הסלולר, אנשים הצליחו לצרוך יותר ולהנות מפנאי. כך הרפורמה מתורגמת לצמיחה משקית ולממשלה זה חוזר בתשלומי מיסים מצריכה".

כחלון תקף את מדיניות הממשלה, אשר לטענתו הולכת על הפתרון הכי קל והכי לא צודק - העלאת המע"מ: "העלאת אחוזי מס המע"מ פוגעת בעיקר באוכלוסיה החלשה, מאחר שמס זה מוטל על כל מוצרי הצריכה. מי שהמשכורת שלו משמשת רק לקניית מוצרי צריכה, חלוקת תשלומי המס לא הוגנת כלפיו. עליית מסים לא דורשת ימים קשים, מאבקים בטייקונים או רפורמות, אם אתה מעלה מיסים, אתה לא חוטף. במפלגת 'כולנו' מקורות הכסף יגיעו מרפורמות ומחלוקה יותר חברתית ויותר רגישה, היום אין פה רגישות. ".
 
יו"ר "כולנו"  ניסה לשכנע את הצעירים בתיכון בליך שהבחירות הקרובות יהיו על העתיד שלהם: "הבחירות הקרובות הן לא בין ימין ושמאל הוא על עתיד הנוער ומתן ההזדמנויות שהנוער שלנו יצליח לצמוח בכבוד, וכך גם לדאוג לעתיד ההורים שלנו שיצליחו להזדקן בכבוד. היום אי אפשר לחיות בכבוד, יוקר המחייה פה מטורף. הממשלות הקודמות לא הקלו על החיים של הנוכחים פה, לא באגורה, לא ביוקר המחיה, לא בבנקים, לא בדיור, אבל בפייסבוק בטויטר כל יום יש רפורמות".