בצל חקירות פרשת "ישראל ביתנו", יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, הציג הערב (שני) באולם האירועים טיילת ארמון הנציב בירושלים, את רשימתו לכנסת ה-20 והפתיע עם ארבע פנים חדשות בעשירייה הראשונה. שניים מחברי הכנסת המכהנים, אלכס מילר ושמעון אוחיון, נדחקו לעשירייה השנייה וככל הנראה לא יהיו בכנסת הבאה.



במקום השני ברשימה הוצבה חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס ואחריה שרת הקליטה, סופה לנדבר. במקום הרביעי הוצב ראש עיריית צפת, אילן שוחט וסוגר את החמישייה הראשונה, הרכש החדש של ליברמן, שרון גל.



במקום השישי הוצב במפתיע חבר הכנסת הדרוזי, חאמד עאמר, שליברמן איחל לו כי יהיה שר בממשלה הבאה וייצג בכבוד את העדה הדרוזית. יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ רוברט אילטוב, הוצב במקום השביעי, כשמיד אחריו עודד פורר, עד לאחרונה מנכ"ל משרד הקליטה. במקום התשיעי הציב ליברמן מועמדת אלמונית לציבור הישראלי, יוליה מלינובסקי, חברת מועצת עיריית חולון. סוגרת את הרשימה הראשונה יו"ר מועצת אגודת הסטודנטים באוניברסטית אריאל, שירה מיניסטריאל.



בסך הכל הוצבו בעשירייה הראשונה ארבע נשים. ליברמן חישב את הגיל הממוצע של הרשימה והתגאה בכך שהיא הרשימה הצעירה ביותר לכנסת. על פי חישובו, הגיל הממוצע של הרשימה שלו היא 44.3 לעומת 45.8 בליכוד ו-51 בבית היהודי. מיניסטיראל, אם תיבחר, תהיה צעירת חברות הכנסת, בת 24 בלבד. 



עוד הציב ליברמן בעשירייה השנייה את חבר הכנסת לשעבר, משה (מוץ) מטלון. באולם נכחו כמה מאות מחברי מרכז המפלגה. לאירוע הגיע השר יאיר שמיר, שהודיע רק בימים האחרונים כי הוא לא מתכוון להתמודד לקדנציה נוספת. שאר השרים והח"כים לשעבר שהודיעו על פרישה לא הגיעו לאירוע. בלטה בהעדרה, מזכ"לית המפלגה הפורשת, פאינה קירשנבאום, שליברמן איחל לה: "אני מקווה שאחרי שהעננה תעבור, היא תוכל לחזור ולהצטרף שוב לרשימתנו".