"לא יהיה איחוד עם הליכוד. אני לא רואה צורך בזה אבל אתה לעולם לא אומר לעולם לא עד הדקה התשעים", כך אמר הבוקר יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בתכנית "הכל דיבורים" ברשת ב'.


בהמשך אמר בנט: "אנו מפלגה מאוד שונה. הליכוד וישראל ביתנו בעד מדינה פלסטינית ואנו נגד. אנו נגד שחרור מחבלים. אנו בעד התפיסה על המלחמה של הזהות היהודית זה בלבתנו. אין לנו צרוך באיחוד כזה. היה אולי צורך פוליטי אם בשמאל היו יוצרים איחוד שמסכן אותנו, אבל זה לא המצב", הוסיף בנט. הוא אמר כי כלל לא שוחח עם ראש הממשלה נתניהו על אפשרות של איחוד עם הליכוד.

עוד אמר כי הוא ממשיך ב"הסכם אי לוחמה" עם הליכוד והסביר: "הלקח הגדול מהבחירות הקודמות הוא שאסור לירות בתוך הנגמ"ש. מספיק שכולם עולים לנו על הראש".


על הזמנת ראש הממשלה בנימין נתניהו להופיע בפני הקונגרס, חודש לפני הבחירות בישראל, אמר: "כל אירוע שבית הנבחרים מזמין ראש ממשלה ישראלי ואפילו בפעם השלישית, זה מרשים. בוודאי שהדברים צריכים להעשות בתאום עם כל הגורמים. בארץ לפעמים נותנים משקל יתר, כאילו יש רק את הבית הלבן או כאילו יש רק בית נבחרים והאמת שיש גם וגם וצריך לכבד את כולם.

"אני לא יודע בדיוק איך הדברים נעשים. זה יפה שראש ממשלת ישראל מוזמן בפעם השלישית לבתי נבחרים. צריך להתנהל גם מול הממשל כי מדובר בידידה הגדולה ביותר שלנו". בנט טען בשידור כי "הבית היהודי היא לא מפלגת ימין קיצוני. תפנימו. אנחנו 20 אחוז מהציבור".