ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להציע שריון ברשימת הליכוד לעיתונאית קרולין גליק, עורכת אתר הסטירה הימני "לאטמה" ועורכת בכירה בעיתון ג'רוזלם פוסט.



נתניהו מחפש בדחיפות שני שריונים לרשימת הליכוד. ביום שישי דחה העיתונאי אראל סג"ל את הצעתו של נתניהו לקבל את המקום ה- 11 ברשימת הליכוד. בעקבות הסרת מועמדותו עלה בלשכת ראש הממשלה שמה של קרוליין גליק.
 
גליק עבדה בעבר עם נתניהו כששימשה עוזרת ליועץ המדיני לראש הממשלה. נתניהו מעריך מאוד את עמדותיה ומאמריה למרות שלאחר עסקת שליט כתבה עליו דברים קשים ביותר. בין היתר כתבה כי "במקרה הטוב נתניהו יוצא מהעסקה הזו כמנהיג חלש שנכנע למניפולציות של התקשורת הקיצונית והתבוסתנית בישראל. במקרה הגרוע העסקה חושפת אותו כפוליטקאי לא מוסרי, חסר אחריות מבחינה אסטרטגית, מטופש ואופורטוניסטי".


קרולין גליק, המוזכרת בלשכת ראש הממשלה כמועמדת לשריון ברשימת הליכוד לכנסת פרסמה הערב סטטוס בפייסבוק שבו הסבירה את עמדתה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, אותו תקפה בחריפות רבה לאחר עסקת שליט וטענה אז כי הוא "פוליטיקאי לא מוסרי, חסר אחריות מבחינה אסטרטגית, מטופש ואופורטוניסטי".
 
"שמעתי כי האפשרות הממשלה בנימין נתניהו יבקש ממני לקבל אחד ממקומות המשוריינים ברשימת הליכוד הועלתה הערב בתקשורת. עוד הבנתי כי הועלתה בבולטות הביקורת החריפה שהבעתי כנגד החלטתו של ראש הממשלה להיעתר לעסקת שליט כמעין הוכחה כי אינני תומכת בו או סומכת על מנהיגותו.", כתבה גליק.
 
"ובכן, עליי להבהיר. הייתה לי מחלוקת חריפה וקשה עם ראש הממשלה נתניהו בנושא עסקת שליט. אני גם יודעת כי כפי שאמר כבר אז, הייתה זאת החלטה כואבת ובלתי נסבלת עבורו. 
 
לצד המחלוקות, הקשות לעיתים שהיו לי לאורך השנים עם ראש הממשלה, לי אין ספק כי הוא האיש הנכון לעמוד בראשות ממשלתנו ולהנהיג את העם בשנים הקרובות. בסוגיות הדחופות שעל סדר היום, כמו האיום הרובץ לעברנו מאיראן וספיחיה בסוריה ולבנון והאיום של כוחות הג׳יהאד העולמי, נתניהו ללא ספק האיש הראוי ביותר לעמוד בראשות הממשלה".
 
"כמו כן, מול הלחצים המופעלים על ישראל מכיוון המערב, אין לי כל ספק שלראש הממשלה אין אח ורע בפוליטיקה הישראלית ויהיה אסון של ממש אם מי מבין מתחריו יעלה לשלטון בשנים הקרובות", הוסיפה.
 
גורם בכיר במטה הבחירות של הליכוד אמר הערב כי "שמה של קרולין גליק הוא אחד מבין שמות שונים שהועלו. שום דבר לא הוצע ולא נסגר".