שר האוצר לשעבר ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, התראיין הבוקר (שלישי) ברדיו "גלי ישראל" אצל קלמן ליבסקינד, והתייחס לפירסומים סביב התנהלותה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, והשפעתה על התנהלותו הפוליטית של בעלה. "הבעיה בעיני היא לא מה הגברת נתניהו עושה. הבעיה שלנו היא בנימין נתניהו בעלה".

לפיד התייחס לפרסומים אודות אשת ראש הממשלה לאחרונה ואמר: "אני חושב שזה מכוער, אני לא אוהב שתוקפים אותה. אני מכיר את שרה נתניהו 20 שנה, אני מודה אני אף פעם לא ראיתי אף אחת מהתופעות, אולי זה נכון וכולם שאומרים ויש המון עדויות וכו'. בעיני זה לא מחמיר עם נתניהו, זה מקל עם נתניהו. הבעיה זה הוא, לא היא ולא צריך לתקוף אותה".
בהמשך דבריו אמר לפיד: "הבעיה בעיני היא לא מה הגברת נתניהו עושה לעובדיה, גם אם הכל נכון היא לא הראשונה בעולם וזה לא מעניין אותי גם. הבעיה שלנו היא בנימין נתניהו בעלה, שהוא האדם שאחראי, בעיניי מדרדר את מדינת ישראל באופן חמור מאוד ובזה אני רוצה להתעסק".

לפיד קרא גם שלא לערב את המתקפות נגד שרה נתניהו בתעמולת הבחירות: "יש משהו לא נעים, לא יפה ואני חושב שהמערכת הפוליטית ואני גם קורא... מאצלנו מעולם לא יצא משהו נגדה וגם מעולם לא ייצא, מפני שזה מכוער בעיני לתקוף אותה ככה".

"שרה ביקשה שאוריד לכותבי הנאומים את הקצוות של העוגה"



במסגרת התביעה המתוקשרת של אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי, כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו ומשרד ראש הממשלה, ביחס לתנאי העסקתו והפרת התחייבות לקלוט אותו כעובד קבוע, נחשף ביום ראשון עוד תצהיר שנתן העובד, ממנו עולה תמונה מטרידה על איך שמתנהל המקום.  

במסגרת התביעה הועלו עד כה טענות חמורות על התנהלותה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. בית הדין האזורי לעבודה בירושלים גם קבע כי שרה נתניהו תאלץ להגיש את תגובתה במסגרת תצהיר, ואז יוחלט אם להתיר לזמנה לחקירה נגדית. תצהיר של אב הבית הקודם מאשר את המסכת שתאר נפתלי בתביעתו: "שרה נתניהו השפילה אותי".
עוד שני תצהירים הוגשו מטעם התביעה בתביעתו של נפתלי: עמנואל סלע וגיא אליהו. השניים מאשרים התנהלות דומה לזו שפרט נפתלי בתביעתו. 
כך למשל סלע, שהיה גם הוא אב הבית במעון ראש הממשלה מספר על התנהלותה של נתניהו, שכבר בפגישת ההיכרות אמרה כך לדברי סלע, ״כי אצטרך לבצע במעון ראש הממשלה כל מטלה שתבחר להטיל עלי…וגב’ נתניהו הודיע לי כי עלי לפנות אליה כ"גברת ראש הממשלה". 
 
"הוראות סותרות מראש הממשלה ומגב' נתניהו בו זמנית"

״התחלתי לעבוד במעון ראש הממשלה בחודש אוגוסט 2013 ותוך זמן קצר הרגשתי עד כמה האווירה במקום קשה״, הוא מפרט כיצד חוייב לעבוד ימים ארוכים, העולים על 12 שעות, וכיצד חברת כוח האדם שהעסיקה אותו סירבה לשלם על אותן שעות נוספות, והוסיף: ״הפגיעה במעון ראש הממשלה לא הצטמצמה לשעות עבודה מרובות, ועיקרה נבע מיחסי אנוש בלתי ראויים לטעמי מצד גב' נתניהו כלפי וכלפי עובדי הבית. מדובר בצעקות, השתלחויות ולחץ בלתי פוסק, כולל הוראות סותרות שקיבלתי מראש הממשלה ומגב' נתניהו בו זמנית״.
סלע מפרט בתצהירו מקרה במהלכו הגיעו לבית ראש הממשלה שני כותבי נאומים, והוא התבקש על ידי נתניהו להכין להם משהו לאכול. 
״הייתי לבד במשמרת ותוך כדי הכנת סנדוויצים, התקשרה אלי אשת ראש הממשלה וביקשה שאעלה לחדרה כוס יין״, הוא משחזר, ״כאשר אמרתי שאני עסוק כרגע בהכנת הסנדוויצ’ים לאורחים צעקה גב' נתניהו שהיא אוסרת עלי להכין לכותבי הנאומים סנדוויצ’ים, כי יש לה עוגת דבש בקומה העליונה, ומספיק להוריד את הקצוות ולהגיש עם קפה. 
"אין לי תקציב בשביל זה", כדבריה״, הוא מספר ומתאר כיצד לאחר מכן נתניהו נהגה בו ביד קשה: ״ממועד זה ואילך עשתה גב' ראש הממשלה הכל כדי להשפיל אותי ולקצץ את כנפי כמנהל הבית״. הוא מתאר מסכת של לחץ פיזי ופיזי שהוטל עליו, בעקבותיו, כך עולה מהתצהיר, לקה באירוע לב ופרש.