סקר חדש של ערוץ הכנסת ומכון פאנלס פוליטיקס המתפרסם היום (שלישי) מעלה כי מפלגת המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני מקבלת 25 מנדטים לעומת 23 מנדטים לליכוד בראשות נתניהו. הבית היהודי בראשות נפתלי בנט היא אומנם המפלגה השלישית בגדולה אך לא מצליחה לשבור את תקרת 15 המנדטים. 



הרשימה הערבית המאוחדת בראשות איימן עודה זוכה על פי הסקר ל-12 מנדטים לעומת 11 שיש להם בכנסת היוצאת. יש עתיד, בראשות יאיר לפיד, שהציגה אתמול את רשימתה, מקבלת 11 מנדטים. רשימת כולנו בראשות משה כחלון מדשדשת סביב 8 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה על פי הסקר ל-7 מנדטים אך מפלגתו של אלי ישי, יחד, לא עוברת את אחוז החסימה.

עוד בסקר יהדות התורה מקבלת 7 מנדטים ומרצ שומרת על כוחה בכנסת היוצאת עם 6 מנדטים. ישראל ביתנו בראשות ליברמן ממשיכה לשלם את מחיר החקירה בפשרת השחיתות ואת הרשימה האפורה שהציג ומקבלת רק 6 מנדטים.
 
בסקר נבדקה גם אפשרות של ריצה משותפת לאלי ישי ולמפלגת עוצמה יהודית בראשות מיכאל בן ארי, שבנתיים ירדה מהפרק. על פי הסקר במקרה כזה המחנה הציוני מקבל 25 מנדטים אך הליכוד מפסיד מנדט ויורד ל-22 מנדטים.  הבית היהודי מפסידה מנדט, יורדת ל-14, כחלון מאבד מנדט ויורד ל-7, ש"ס אף היא מאבדת מנדט ויורדת ל-6, ואילו אלי ישי ועוצמה יהודית עוברים את אחוז החסימה ומקבלים יחדיו 5 מנדטים.

לדעת 55% מהנשאלים בסקר ערוץ הכנסת ו"פאנלס פוליטיקס", הסיקור הנרחב של העדויות, לכאורה, של עובדים בבית ראש הממשלה, בכל הקשור לרעייתו, שרה נתניהו, הוא ניסיון לפגוע פוליטית ברה"מ בנימין נתניהו. לעומת זאת, 39% מהנשאלים סברו שמדובר בסיקור לגיטימי.