ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוקל לשריין את המקום ה-11 ברשימת הליכוד לכנסת את הדוגמנית ומיס עולם לשעבר לינור אברג'יל. בליכוד אישרו כי שמה של אברג'יל הוא אחד משמות הנשים שנתניהו בוחן לשיריון ברשימה.

בליכוד מנסים למצוא מועמדת ראויה למשבצת השיריון לאישה. גורמים בליכוד אמרו כי אברג'יל יכולה לענות למשבצת של אישה, מזרחית וגם דתיה. בשנים האחרונות החלה אברג'יל בתהליך חזרה בתשובה.

אברג'יל החלה את דרכה בעולם הדוגמנות בגיל 16. ב-1998 זכתה בתואר מלכת היופי של ישראל. באותה שנה זכתה בתואר מיס עולם. מספר ימים לפני התחרות נחשף בעיתונות העולמית כי חודשיים קודם לכן, היא נאנסה בידי סוכן נסיעות ממילאנו שהורשע לאחר מכן ונידון ל-16 שנות מאסר.


‏אברג'ל לא שירתה בצה"ל. בשנת ב-2004 סיימה לימודי משחק ב"בית צבי" ומאז השתתפה במספר הצגות תיאטרון. בעבר נישאה לשחקן הכדורסל הליטאי, שארונאס יסקיביצ'יוס, אך התגרשה כעבור שנתיים.

ב-2010 החלה לעבור תהליך של חזרה בתשובה. מהליכוד נמסר כי שמה אכן הועלה במסגרת החיפושים אחר אישה לרשימה אך טרם נעשתה אליה פנייה וטרם נפגשה עם ראש הממשלה בנימנין נתניהו. קודם לכן קיבל נתניהו תשובה שלילית מהעיתונאי אראל סגל, שוויתר על האפשרות להשתבץ ברשימה ללא פריימריז.