אחרי דיונים ארוכים, שהגיעו לא אחת עד כדי פיצוץ הודיעו הערב (חמישי) חברי הכנסת אלי ישי ויוני שטבון כי ירוצו יחד לכנסת. במהלך היום, נודעה מחלוקת סביב שאלת הריצה המשותפת עם מפלגת עוצמה יהודית. בסופו של דבר החליטו הערב ראשי המפלגה כי "יש לנו אחריות, אנחנו רצים ביחד – חרדים ודתיים לאומיים".   



לאורך היום נעשו מאמצים להשיג פשרה שתשאיר את שטבון ברשימה, עד שאפילו הרב מאיר מאזוז, פטרונו של ישי, הודיע כי יוותר על נציגו ברשימה לטובת השכנת השלום.



לאחר הפשרה אמורה הרשימה להיראות כך: אלי ישי בראש ואחריו יוני שטבון. במקום השלישי ברשימה הוצב מיכאל עייש. אחריו נציג עוצמה לישראל, ברוך מרזל. המעומדים הנוספים ברשימה הם ששון טרבלסי אהרון צהר ודודי שוומננפלד.



אלי ישי אמר: "'יחד' נשארת יחד, חרדים ודתיים לאומיים. יש לנו חובה להמשיך את הדבר הגדול שנוצר כאן, ברית שומרי מצוות למען תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל. ברוך ה', השליחות שמחברת ביננו חזקה מכל ויכוח. יחד ובשם ה' נעשה ונצליח".  

יוני שטבון אמר: "בשורת האיחוד ההיסטורית בין הציונות הדתית לציבור החרדי יש בה כדי לגבור על כמעט על כל מחלוקת שהיא. מראשית הדרך חברנו יחד, דתיים לאומי וחרדים, כי יש לנו אחריות כלפי הזהות היהודית של המדינה. היו ויכוחים, אך רב המשותף על המפריד וגודל השעה מחייב גודל של אחריות. נמשיך קדימה ובכל הכוח ובעזרת ה' נעשה ונצליח" 

בהכנת הידיעה השתתף חיים גריידניגר