משה כחלון, יו"ר מפלגת כולנו, התייחס הערב (שישי) בהודעה שכתב בעמוד הפייסבוק שלו, למגעי האיחוד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקראת הבחירות הקרובות, שנכשלו. 



"תודה ביבי, אבל לא", פתח כחלון בהודעה שפירסם, והוסיף: "לא חזרתי לפוליטיקה כדי לחזור לליכוד. לא חזרתי כדי להיות שוב חלק ממפלגה שהעומד בראשה קיפל את הדגל החברתי על חשבון בוחריו, שמפחד להילחם במונופולים ובקבוצות הכוח שמונעים מזוגות צעירים לקנות דירה במחיר שפוי במדינה של עצמם, בזמן שהם נחנקים מעמלות הבנקים וממחירי המזון".


כחלון הוסיף כי נתניהו הציע לו יותר מפעם אחת את תפקיד שר האוצר, וכתב: "את תפקיד זה אוכל למלא רק כיו"ר מפלגת כולנו, המפלגה החברתית היחידה בישראל ורק לטובת אזרחי ישראל, בכל קואליציה שיבחרו".

כפי שפורסם אתמול ב"מעריב-אונליין", כשל ניסיון האיחוד בין מפלגת כולנו ומפלגת הליכוד. עו"ד דוד שמרון פנה לפני מספר ימים למשה כחלון בשם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם הצעה מפורטת לאיחוד רשימות וריצה משותפת, כולל הבטחה לתיק האוצר. מי שתיווך בין הצדדים היה איש העסקים רמי לוי. 
 
מלבד תיק האוצר לכחלון, כללה ההצעה אופציה לתיק הכלכלה ושריון לשמונה נציגים מטעמו ב-20 המקומות הראשונים ברשימה המאוחדת. כחלון סרב להצעה והודיע לנתניהו כי הוא אינו מעוניין לאחד את הרשימות וכי הוא עומד על ריצה עצמאית.