הליכוד כינס היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בה תקף בשצף קצף את עמותות השמאל המנסות לדבריו, בסיוע של מימון זר, להפיל את ראש הממשלה בנימין נתניהו ולהביא לחילופי שלטון בישראל. אבל מתברר שדווקא שניים משתתפי מסיבת העיתונאים, השר יובל שטייניץ וח"כ גילה גמליאל, השתתפו בעצמם בכינוסים מטעם "קול אחד", אחת העמותות שהואשמה בניסיון להפיל את נתניהו.



בעקבות מסיבת העיתונאים של הליכוד העלתה "קול אחד" לעמוד הפייסבוק שלה תמונות של שטייניץ וגמליאל, לצד חברי כנסת אחרים, שצולמו באירועים שערכה והוסיפה את הכיתוב הבא: "ח"כ דר' יובל שטייניץ היקר, אנחנו רוצים להודות לך שוב על שבמרץ האחרון הרצית בפני משלחת תורמים שלנו, אנחנו בטוחים שממש כמונו התרגשת מאהבתם לארץ ישראל".

עוד נכתב: "אנחנו גם מודים מקרה לב לח"כ גילה גמליאל, שלפני חודשיים וחצי השתתפה בכנס השנתי שלנו ולא נשכח את ח"כ זבולון כלאפה מהבית היהודי שהשתתף בפאנל קול אחד בחודש מאי. נמשיך לשתף אתכם במאמץ האזרחי שלנו למען עתיד ישראל ולארח כל אחד ואחת מכם גם בכנסים הבאים שלנו. אנחנו מקווים שמירי רגב ואופיר אקוניס לא יהיו קטנוניים ויאשרו הופעתכם בפורומים שלנו גם בעתיד הקרוב".
 
אקוניס: "התערבות גסה ובלתי חוקית של השמאל" 


אגב, ח"כ אופיר אקוניס כינה היום את "קול אחד", ששטייניץ וגמליאל  נטלו חלק באירועים מטעמה, "עמותת שמאל קיצוני". וכך אמר במסיבת העיתונאים: "מזהים התערבות גסה ובלתי חוקית של גופים שרוצים להחליף את השלטון באמצעות שיטת העמותות, שמממנת תעמולה לצורך קמפיין השמאל של ציפי ובוז'י".  
 
אייל בסון, דובר השר שטייניץ מסר בתגובה: ״השר שטייניץ התבקש להרצות בפני משלחת של אנשי עסקים בכירים שביקרו בארץ ולתת להם סקירה בנושאים שונים.העובדה שהשר מופיע בפני משלחות של עמותות שונות, אין פירושה שלעמותות אלו יש זכות להפר את החוק. השר נאם גם בעבר בכנסים של התנועה הקיבוצית, ובפני משלחת של תנועת השמאל היהודית האמריקאית ג׳יי-סטריט. בכך אין שום עידוד או היתר לתנועות אלו להזרים כספים ולהתערב במערכת הבחירות בניגוד לחוק. כנבחר ציבור, השר שטייניץ ימשיך למלא את חובתו להפגש עם משלחות של ארגונים יהודיים מהתפוצות, כולל כאלו שאינן מזוהות פוליטית עם הליכוד או המחנה הלאומי.״
 

מלשכת ח״כ גמליאל נמסר: ״חברת הכנסת גילה גמליאל מרצה בעברית ואנגלית בפני פורומים שונים, גם כאלו אשר אינם נמנים כתומכי המחנה הלאומי, בהם היא מציגה את עמדות מפלגת הליכוד בסוגיות מדיניות, ביטחוניות וכלכליות. הדבר אינו מהווה לגיטימציה לארגון one voice או לכל ארגון אחר לעבור על חוק מימון מפלגות בניסיון לפגוע בהליך הדמוקרטי של הבחירות במדינת ישראל״.