בכנס של פעילי השטח ב"מחנה הציוני" התייחס הערב (ראשון) יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג למסיבת העיתונאים של הליכוד, בה האשימו את מפלגות השמאל בשיתוף פעולה עם עמותות הפועלות במימון זר: "ראינו היום מופע מבוהל של הליכוד, שמפחד אחרי שש שנים לאבד את השלטון. זה היה מביש, ללא עובדות, ללא שום ביסוסים. פשוט שקר אחד גדול.  מה לעשות, בישראל יש דמוקרטיה. השלטון צריך לשרת את האזרחים ולא האזרחים צריכים לשרת את האדון. הבעיה של נתניהו שהוא משרת את בעל העיתון". 
הרצוג המשיך ותקף את ראש הממשלה: "הוא כבר מזמן שכח מאתנו האזרחים. אז שיפסיקו להיתמם, ויפסיקו להתבכיין. הציבור לא טיפש. כל הבכיינות הזו לא תעזור להם. ב- 17 במרץ אזרחי ישראל יצביעו כולם בשביל ראש ממשלה שמשרת את המדינה ולא רק את עצמו".

בבוקר נערכה מסיבת עיתונאים בה דיברו ארבעה חברי כנסת: יריב לוין, מירי רגב, ציפי חוטובלי ואופיר אקוניס, בה הם אמרו: "נעצור ניסיון של גורמי שמאל לקנות שלטון בכנסת". 



הכוונה של הליכוד הייתה "לחשוף קשרים בין מפלגות 'המחנה הציוני' ו'מרצ' לבין עמותות הפועלות במימון זר, במטרה להפיל את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואת ממשלתו".



הליכוד: "זו תעמולה אסורה"


כינוס הליכוד התבצע לאחר שמפלגת הליכוד הגישה אתמול עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, להוצאת צו מניעה דחוף המורה למפלגות "המחנה הציוני" ומרצ להימנע מקיום תעמולת בחירות עקיפה שלא במסגרת תעמולת בחירות על ידי המפלגות באופן ישיר, ובפרט להימנע מתעמולת בחירות באמצעות פרויקט V15 ופרויקט 61. 



היועץ המשפטי של הליכוד, עו"ד דוד שמרון, האשים במסיבת העיתונאים את "העבודה", "התנועה" ו"מרצ" בעבירה על חוק הבחירות: "למפלגה מותר לגייס תרומות רק ממצביעים, סכום נמוך של כ-1000 שקלים. החוק השני שמסדיר את הבחירות הוא חוק דרכי התעמולה שקובע איך מקיימים תעמולת בחירות שני החוקים האלה נחצים ברגל גסה ע"י מספר גורמים: מפלגת העבודה והתנועה, מפלגת מרצ ושורה של ארגונים כמו נצחון 2015  (V15)". 

שמרון הוסיף: "אני רוצה להזכיר לכם את בוזי הרצוג ששמר בזמנו על זכות השתיקה במסגרת חקירתו. הגוף הזה מעודד אנשים להצביע נגד הליכוד וזאת תעמולה אסורה".

שטייניץ וגמליאל לקחו חלק בכנס של "קול אחד"

בעקבות מסיבת העיתונאים של הליכוד העלתה "קול אחד", אחת העמותות שהואשמה בניסיון להפיל את נתניהו, לעמוד הפייסבוק שלה תמונות של שטייניץ וגמליאל, לצד חברי כנסת אחרים, שצולמו באירועים שערכה והוסיפה את הכיתוב הבא: "ח"כ דר' יובל שטייניץ היקר, אנחנו רוצים להודות לך שוב על שבמרץ האחרון הרצית בפני משלחת תורמים שלנו, אנחנו בטוחים שממש כמונו התרגשת מאהבתם לארץ ישראל". 

עוד נכתב: "אנחנו גם מודים מקרה לב לח"כ גילה גמליאל, שלפני חודשיים וחצי השתתפה בכנס השנתי שלנו ולא נשכח את ח"כ זבולון כלאפה מהבית היהודי שהשתתף בפאנל קול אחד בחודש מאי. נמשיך לשתף אתכם במאמץ האזרחי שלנו למען עתיד ישראל ולארח כל אחד ואחת מכם גם בכנסים הבאים שלנו. אנחנו מקווים שמירי רגב ואופיר אקוניס לא יהיו קטנוניים ויאשרו הופעתכם בפורומים שלנו גם בעתיד הקרוב".