בלשכת ראש הממשלה מתקשים להסביר היום (ראשון) את הפער בנתונים שמסרו על צריכת השתייה בבית ראש הממשלה. בתוך 24 שעות נמסרו נתונים שונים לעיתונאים. לפי דובר המשרד, במשך היום "הם עברו חשבונית חשבונית" ולכן השוני בסכומים. כספי ציבור נזכיר.  
אתמול מסרו במשרד ראש הממשלה את הנתונים הבאים: בבדיקה שערך חשב משרד ראש הממשלה עולה כי התשלום לספקי שתייה קלה ויין בשנים 2009 ו-2010 עבור מעון ראש הממשלה הסתכמו ב-43,270 ש״ח - ממוצע של 59.3 ש״ח ליום לרבות אירוח שוטף במעון ראש הממשלה. 
היום סיפרו גורמים במשרד ראש הממשלה כי "הבדיקה היתה רק בדיקה ראשונית והיום חשב במשרד ישב חשבונית חשבונית וגילה סכום אחר לגמרי". 

חשב המשרד יוסי איצקוביץ מסר היום סכום כמעט כפול ממה שנמסר אתמול:  "מבדיקה שנערכה בחשבות המשרד בסוף השבוע והורחבה מהיום בבוקר, עולה כי התשלום לספקי שתייה קלה ויין למעון ראש הממשלה בשנים 2009 – 2010 מסתכם ב- 88,964 שקלים.
 
מסתמן: הערב יתקיים דיון מכריע בפרשת הבקבוקים של שרה נתניהו

הפער מהסכום שנמסר אמש, אמרו במשרד ראש הממשלה,  נובע מכך שרק היום התברר שאחד הספקים נוהל בשנת 2010 במערכת המידע הכספית תחת שני מספרי עוסק מורשה שונים.
 
בנוסף, מסרו שם כי  "מאחר ונתוני שנת 2010 נוהלו במערכת מידע ישנה שאיננה בשימוש עוד, לא נתגלה הפער בבדיקה הראשונית שנערכה על ידנו במהלך סוף השבוע".
 
כאמור, בעקבות בדיקה מעמיקה יותר שניתן היה לבצע מהיום בבוקר ושנמשכה מספר שעות, לרבות בדיקה ידנית של החשבוניות, התברר כי קיים פער בהשוואה לנתונים שנופקו בסוף השבוע. על סמך החשבוניות שברשותנו ושנבדקו היום עולה כי ההוצאה בשנים 2009 – 2010 על יין מסתכמת בפחות ממחצית מסך הוצאה הכוללת בשנים אלו".
במשרד ראש הממשלה ביקשו להדגיש כי למרות העלייה בסכום עדיין הסכום תואם לצריכה של בקבוק יין אחד ליום. ובנוסף, הסכום כולל שלושה חודשים שבהן נתניהו לא היה בתפקיד.
 
הבדיקה החלה לאחר שבערוץ 2 נחשף כי בית ראש הממשלה הזמין בקבוקי אלכוהול בסכומי עתק.  כך שהצטברו בבית ראש הממשלה לא מעט בקבוקים שיש למחזר. את הכסף תמורתם שלשלה שרה נתניהו לכיסה ונאלצה להחזיר את הכסף בעקבות פנייה למשרד מבקר המדינה