"אחד מכל שלושה ילדים בישראל רעב, והוא קונה ארוחת בוקר ב-20 אלף שקל", "15 שנה קאסמים על עוטף עזה, והוא חזק רק בסיסמאות", "הוא קונה גלידה ב-10,000 שקל ולך אין כסף לקוטג'", הם חלק מהסלוגנים שילוו את הקמפיין החדש של צעירי המחנה הציוני שיצא הבוקר (ד') לדרך תחת הסיסמה: "רק פראייר מצביע נתניהו". על פי התכנון, הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות, בשלטי חוצות ובשלל צורות נוספות שייחשפו בהמשך.


ממטה צעירי המחנה הציוני נמסר: "נתניהו הפך אותנו בשש שנים לאנשים מיואשים שמסכימים רק לשרוד ולא לחיות. לאנשים מבוהלים שמוכנים לקנות סיפורים והפחדות, לאנשים חלשים מוכנים לקבל את המצב כמו שהוא.

רק אנשים עייפים מוכנים להיכנע למציאות ורק אנשים מובסים לא נלחמים לקבל את מה שמגיע להם אבל אנחנו סיימנו להיות כאלה. אנחנו סיימנו להיות שק החבטות שלך, בבחירות האלה - אנחנו לא פראיירים!". 
ממטה צעירי המחנה הציוני נמסר: "נתניהו, בשש שנים הפכת אותנו לאנשים מיואשים שמסכימים רק לשרוד ולא לחיות. לאנשים מבוהלים שמוכנים לקנות סיפורים והפחדות, לאנשים חלשים מוכנים לקבל את המצב כמו שהוא. רק אנשים עייפים מוכנים להיכנע למציאות ורק אנשים מובסים לא נלחמים לקבל את מה שמגיע להם אבל אנחנו סיימנו להיות כאלה. אנחנו סיימנו להיות שק החבטות שלך, בבחירות האלה - אנחנו לא פראיירים".

בתקופה האחרונה ספג מטה הבחירות של המחנה הציוני ביקורת גדולה מאוד על ההתנהלות הרדומה של הקמפיין שלו, שהובאה לידיעתם של ראשי המפלגה. מאוחר יותר יתארח היו"ר והמועמד לראשות המפלגה, יצחק (בוז'י) הרצוג לריאיון אחד על אחד עם בן כספית באולפן המיוחד של "מעריב" לקראת הבחירות.