סערה במערכת הפוליטית בעקבות "סרטון דאעש" של הליכוד:




סרטון דאעש של הליכוד

המחנה הציוני הגיב הערב (שבת) על הסרטון שפרסמה הליכוד: "נתניהו חי בסרט אם הוא חושב ששכחנו את הכישלון הקולוסאלי שלו בתחום הביטחון.  הוא שחרר מעל לאלף מחבלים עם דם על הידיים, חיזק את החמאס, איראן הפכה במשמרת שלו למדינת סף גרעינית והביטחון האישי של אזרחי נפגע מדי יום".



"יש סרטים שאין שום סיבה לעשות להם סרט המשך, הקדנציה של נתניהו היא בהחלט דוגמה טובה לזה" הוסיפו במחנה הציוני. 



ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין התייחס גם הוא לסרטון מאשים את נתניהו כי הוא איבד את הבושה. דיסקין כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "השמאל יכניס את דאעש לישראל אמר נתניהו".

"האיש ששחרר את שיח' אחמד יאסין ב 1997 ובנה מחדש את החמאס. האיש ששחרר מעל לאלף מחבלים שחלקם כבר חזרו לבצע פיגועים בתקופותיו כראש ממשלה. האיש ששחרר מחבלים על מנת לא להקפיא התנחלויות בעסקה עם הבית היהודי, האיש שנגרר למלחמה הארוכה ביותר מאז מלחמת השחרור כנגד ארגון טרור, האיש שאיים על איראן ולא מסוגל להכריע ארגון טרור בעזה. ביביטחון? איביטחון... את הבושה הוא איבד. זה בטוח".

מוקדם יותר הערב עלה לדף הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו סרטון שבו נרמז כי נצחון השמאל יביא את דעאש לירושלים.
 
בסרטון נראים ארבעה לוחמי דעאש חמושים נוסעים בטנדר ומניפים את דגלי המדינה האיסלאמית עוצרים ליד נהג ישראלי ושואלים במבטא ערבי כבד: “איך מגיעים לירושלים, אח שלי". התשובה היא" “קחו שמאלה".  הכיתובית הבאה אומרת על רקע שחור וצלילים של תופי מלחמה: “השמאל יכנע לטרור" ובהמשך: “זה אנחנו או הם. רק הליכוד בראשות נתניהו".
 
בעמוד הפייסבוק של נתניהו נוסף לסרטון הכיתוב הבא: "אנחנו או הם, גרסת דאעש. הפעם בוחרים: הליכוד בראשות נתניהו או ממשלת שמאל חלשה וכנועה עם ציפי ובוז'י".
 
סרטון הליכוד מזכיר תשדיר בחירות מהכנסת ה-14 שבו נטען, על רקע זכוכיות מתנפצות, כי "פרס יחלק את ירושלים".
 
 מזכיר את "פרס יחלק את ירושלים" מתוך סרטון דאעש של הליכוד. צילום: צילום מסך