שבוע ימים לאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר במכינה הקדם צבאית בעלי, הנחשבת למעוז של הציונות הדתית, הגיע לשם היום (רביעי) גם יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט ותקף את הליכוד.

 "הצבענו ליכוד פעם אחת והחזירו את חברון, הצבענו ליכוד שוב וקיבלנו את ההתנתקות, הצבענו שוב ליכוד ושמענו את נאום בר אילן. רק אם נהיה שם נוכל לעצור את הדברים האלו", אמר בנט במפגש עם רבני ותלמידי הישיבה.
"התחלנו מהלך גדול והיום אנחנו עם יד על ההגה, ראש הממשלה נתניהו הוא הנהג אבל לראשונה אנחנו עם יד על ההגה. אנחנו רוצים להמשיך את המהלך הזה כדי להמשיך ולעשות למען עם ישראל ועשינו הרבה. פעלנו רבות בכלכלה, עצרנו את שחרור המחבלים, העברנו את חוק משאל העם שהיה רק בגדר חלום שנים רבות והחזרנו את משוחררי שליט לכלא. רק אם נהיה גדולים וניכנס לממשלה נוכל להמשיך בזה”.


עוד אמר בנט: "כל הזמן בוחנים אותנו על החמישה אחוז שטעינו בהם ושוכחים את התשעים וחמישה אחוז האחרים, הולכים ומצביעים למפלגות שאפילו לא נמצאות בתשעים וחמישה אחוז, יש מה לתקן זה נכון ואנחנו נשמח שכל מי שרואה מה יש לתקן יבוא וייכנס מתחת לאלונקה וישפיע. לכם יש את הזכות כי אתם דור שמשוחרר מכל מיני תפיסות שעצרו אתכם, אז בואו ותשפיעו".