השב"כ החליט לספק אבטחה צמודה לחברת הכנסת ציפי לבני, המועמדת מספר 2 במפלגת המחנה הציוני, בעקבות איומים שנתקבלו בימים האחרונים.



מהמחנה הציוני נמסר, כי האבטחה הצמודה היא גם "תוצאה של מסע ההסתה שמתנהל כלפי לבני". יצויין כי בליכוד פתחו בימים האחרונים בקמפיין המכוון ישירות כלפי לבני. בין השאר פרסם המטה הצעיר בליכוד כרזות עליהם נכתב: "מבוקשת" וכן הופק סרטון "פיצה בוז'י", שבו נראה שליח פיצה מביא כתוספת להזמנה בובת קרטון בדמותה של ציפי לבני, כשהמסר של הסרטון  הוא "הצבעת בוז'י, קיבלת ציפי".

מוקדם יותר, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בכנס תומכי ליכוד באשקלון: "הקרנבל התקשורתי סביב דו"ח המבקר הוא מסך עשן שנועד לאפשר לציפי לבני לבצע התגנבות יחידים למשרד רה"מ. הסיבה שמנסים להסתיר אותה ולהעסיק את דעת הציבור בדברים אחרים, היא סיבה טובה: ציפי לבני היא סכנה למדינה".

עוד אמר נתניהו בכנס: "מסך העשן הזה הוא כפול: הוא נועד לא רק להסתיר אותה, אלא גם לומר שהיא, כפי שהיא פרסמה היום, לא תנהל משא ומתן עם חמאס. נו, היא הלכה לאבו מאזן, בניגוד לדעתי ולהוראה מפורשת שלי והחלטת ממשלה, כדי להיפגש איתו ימים ספורים לפני שחתם על הסכם אחדות עם חמאס. בוז'י הרצוג, שותפה, אמר גם הוא שירוץ לאבו מאזן שנמצא בממשלת אחדות עם החמאס. שניהם ברכו על ההתנתקות. נאמר אז שזה יהיה מהלך היסטורי' וש'גורם אחראי יתפוס את השטח'".
בסיום דבריו אמר נתניהו: "כשבוז'י וציפי ירוצו לאבו מאזן אחרי הבחירות הם ינהלו איתו ברמאללה משא ומתן על ויתורים. הויתורים שלהם יביאו להקמת מדינת חמאסטן שנייה ביהודה ושומרון. זו האמת שהם מנסים להסתיר מהציבור. אנחנו נדאג שהאמת הזו תצא. וזו ההכרעה האמיתית בבחירות האלה: ציפי ולבני בראשות השמאל או הליכוד בראשותי. כולם יודעים מי יעמוד מול החמאס ומי יתקפל מול החמאס".