26 יום לפני הבחירות ובליכוד ובמחנה הציוני מגבירים את הלחץ על יו"ר כולנו, משה כחלון, בניסיון להבטיח כי ימליץ על בנימין נתניהו או על יצחק הרצוג לנשיא.

כחלון עשוי להוות לשון מאזניים בקרב בין הגושים ובימים האחרונים מסתבר כי הלחץ עליו גדל. בתגובה לכך, מסרה הבוקר (חמישי) מפלגתו של כחלון, "כולנו", הודעה מיוחדת בה נכתב כי "מפלגת כולנו מבקשת להבהיר כי יו"ר המפלגה, משה כחלון, סירב בשבוע האחרון לפניות לקיומן של פגישות עם יו"ר העבודה, יצחק הרצוג ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו".
"מפלגת כולנו מבקשת להבהיר כי לא התקיימו ולא יתקיימו כל מגעים עם ראשי המפלגות עד שאלה יודיעו כי הם יסכימו לאמץ באופן מלא ובלתי מסויג את התכנית הכלכלית אותה הציגה 'כולנו' לחילוץ המשק מהקטסטרופה החברתית כלכלית שיצרה ממשלת ביבי-לבני-לפיד-בנט".


כזכור, ערב הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית דווח ממפלגת כולנו כי משה כחלון סירב להצעה של נתניהו לקבל את תיק האוצר ושורה של תפקידים בכירים אחרים בתמורה לריצה משותפת בבחירות. כחלון גם דחה פנייה דומה מצד יאיר לפיד.

בתוך כך, שר התחבורה, ישראל כ"ץ, תקף את כחלון, לאחר שהאחרון העביר ביקורת על היעדר תחבורה ציבורית בפריפריה: "ראיתי שנסעת אתמול ברכבת מחיפה לת״א. יפה, יורד אל העם... חבל שתקפת באותה הזדמנות את ״היעדר ההשקעות בתחבורה הציבורית ובתשתיות התחבורה בפריפריה״, איזה יחצ"ן נתן לך את העצה הרעה הזאת? מה, אתה לא רואה מה קורה במדינה?"
 
"בחמש השנים האחרונות השקענו סכומים עצומים בחיבור הפריפריה למרכז ברשת כבישים, מחלפים ורכבות (רק השבוע חנכנו את תחנת נתיבות), ובהוצאה לדרך של פרוייקטים להסעת המונים בערים הגדולות. בנוסף הוקצו מיליארדים לחיבור תשתיות למוקדי הדיור העתידיים, בכל הארץ, במסגרת תכנית ״נתיב לדירה״. עכשיו כשאתה יודע את העובדות, סע לשלום ותהנה מהנוף (היזהר משימוש יתר בסלולר. הקרונות מגבירים את הקרינה!)".