יום לאחר שדווח כי ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) זכתה לאבטחה צמודה "בגלל ההסתה נגדה",  מדווח היום (חמישי) יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, כי גם הוא זכה לאבטחה צמודה בגלל איומים של "פעילי שמאל" בירושלים שתלו לדבריו תמונות שלו עם צלבי קרס ושפם של היטלר.
בפוסט ארוך שהעלה היום בעמוד הפייסבוק שלו טוען השר בנט כי "השמאל לא למד דבר מרצח רבין” והוא מפנה את האצבע לעבר התקשורת ולעבר “בוזי” שלדבריו יכולים לעצור ולהרגיע את הרוחות". 
"בוז'י - הכתובת על הקיר, ואתה יכול לעצור את זה ולהרגיע את הרוחות, אסור לך לשמור על זכות השתיקה. כשפעילי שמאל כולל חברי מפלגתך שותפים לארועים אלימים נגד המפלגה שלי, אתה לא יכול לשמור על זכות השתיקה”, כתב בנט. 


"הדביקו לי שפם של היטלר" 

בנט מספר כי אתמול בערב הגיע לכנס של הבית היהודי בחיפה, אבל אנשי הביטחון לא הרשו לו להיכנס אליו.”כמעט חצי שעה של ויכוחים עם האבטחה, שאומרים לי שיש חשש לבטחוני אם אכנס לאירוע של המפלגה שלי(!), בגלל פעילי השמאל הקיצוני שנכנסו לאולם. כשהתחיל הארוע, התחילו צעקות ואלימות של פעילי השמאל, ואנשי האבטחה ביקשו להוציא אותי מהאולם. סירבתי, וסירבתי שוב פעם”.
"לפני יומיים ציירו פעילי שמאל בירושלים צלבי קרס והודבק לי שפם של היטלר ברחובות, ארוע שאחריו הוחלט להצמיד לי אבטחה קבועה. בתחילת השבוע לא הורשיתי להגיע בשעות מסויימות לארוע במוסד אקדמי, כי "יש ערבים באותה שעה ואסור מבחינת אבטחתית לתת לך להגיע לכנס", כתב. 
"זה לא הכל”, הוסיף בנט. "עיתונאי בערוץ 10 השווה אותי למנהיג פשיסט, עיתונאית בדה מרקר אמרה ש"דם חמישה חיילים על ידי". בועידת הארץ לפני מספר חודשים מאות אנשי שמאל צעקו נגדי ״פשיסט״ ו״רוצח״ ואף הופעל נגדי כוח. המארגנים לא גינו את הארוע, הרי מדובר באלימות של שמאל נגד ימין”. 

 

 
"אם היו אלה אנשי ימין - התקשורת כבר הייתה סוערת" 
ובהמשך הוא מוסיף: "ועוד לא דיברנו על אילת שקד. רק בימים האחרונים, נכתב לה לפני פאנל שהיתה צריכה להגיע: "כדאי לך מאד שלא לבוא לגימנסיה הריאלית ביום ראשון - אחרת אעשה מעשה טיהור כמו סטאלין באנשי הבית היהודי"
"אנשי השמאל האלימים מתחפשים כל פעם למישהו אחר, פעם הם פעילי דיור ציבורי, פעם פעילים להטבי"ם, פעם ארגונים נגד הכיבוש. אבל יש בעיה אחת קטנה, הפעילים האלה הינם פעילים פוליטיים, ובהם פעילים במפלגת העבודה של בוז'י. כל הארועים האלימים שלהם הם מתוכננים, מתועדים, הכל כתוב, הכל שמור”, טוען בנט בפוסט שהעלה.
"אני יודע, אם קבוצת אנשי ימין היו מגיעים לפוצץ ארועים של אנשי שמאל, ומעוררים שם אלימות פעם אחר פעם, כנראה הם כבר היו במעצר מנהלי כלשהו, כנראה התקשורת היתה נסערת. אבל באמת שאין לי ציפיות”.
בסיום הוא כותב כי "ולמען הסר ספק - אני שליח ציבור שלכם. הציבור שלנו דואג למדינה הזאת, מתנגד למדינה פלסטינית ומתנגד לשחרורי מחבלים. לא מוכן לוותר על סנטימטר מארץ ישראל. אלימות אנשי השמאל לא תשנה לי את הלו"ז במילימטר,אף אחד לא ישתיק אותנו. אף אחד”.