ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין לרדיו החרדי "קול ברמה" ונשאל על נאומו שיתקיים בקונגרס בשבוע הבא, ב-3 במרץ. ראש הממשלה סיפר כי הוא "אכן כותב אותו והוא חשוב, משום שאני יוצא לשם כדי לנסות לעצור הסכם שמתגבש. אנחנו זוכרים את הניסיונות אז מפרס להשמיד אותנו והיום באותה פרס יש משטר שחורט על דגלו את השמדתה של המדינה היהודית והאמצעי שהם רוצים לממש את הכוונה הזו זה הרבה פצצות גרעין. ההסכם הזה נותן להם את היכולת להרבה פצצות גרעין ולכן אני רוצה לעשות כל שביכולתי כדי לשכנע את הגוף היחיד שיכול לשנות זאת". 



עוד נשאל נתניהו על הרגשתו נוכח ההתמודדות מול התקשורת ועל כך הוא ענה כי "צריך הרבה כוחות. ההרגשה היא קשה, מתנפלים עלייך. הכפשות עליי ועל משפחתי. זה לא קל לשום בן אדם לעמוד בהתקפה כל כך אכזרית מרושעת ולא צודקת. שואבים את הוכחות מכך שיש לך משימה גדולה. יש פה מסע עולמי של מעצמה שמנסה להכחיד אותנו מעל פני האדמה וברגע הזה האחריות שלי כראש ממשלה זו האחריות שלי".
 
ראש הממשלה סיפר כי לאחר הנאום בקונגרס הוא ישתתף בארוחת צהריים עם הרפובליקנים וגם הדמוקרטים. "אני מקבל את זה בברכה. הייתה הזמנה משני צדי המתרס והם יארחו אותי לארוחת צהריים וקיבלתי את זה בשמחה. זה מראה שיש עניין רב שחוצה את המפלגות. גם בנאום וגם בעמדה שאני מציג. לפי כל הסימנים יש רוב ברור בציבור האמריקני לטובת מדינת ישראל. אז יכולה להיות מחלוקת עם נשיא ארה"ב, זה לגיטימי. אבל מה לא לגיטימי בזה שאנחנו נגיד את עמדתנו? בה בשעה שרוב הציבור תומך בעמדתנו".

בעניין הבחירות, נשאל נתניהו למי "יהיה הטלפון הראשון" בדרך להקמת קואליציה. ועל כך ענה כי "אם ציפי ובוז'י יקבלו קולות באופו מובהק ובהיקף גבוה יותר בהחלט יכול להיות שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל עליהם. בהינתן שהדבר הזה הוטל עליי - אז אני בוודאי אפנה לשותפים הטבעיים שלנו. הבית היהודי, כחלון וגם ליברמן בוודאי. אני יכול להיות מי שלא יהיה שותף לממשלה הזו - הם ציפי ובוז'י . ציפי גינתה החלטה שלי לבנות בירושלים. ציפי אומרת שאני לא יכולה לבנות בירושלים? בגילה? ברמות? אם יהודי לא יכול לבנות בירושלים איפה הוא יכול לבנות? כדי שנוכל להרכיב את הממשלה צריך להביא לנו את המנדטים", אמר יו"ר הליכוד. 


בהתאם לתחנת הרדיו בה התראיין, נשאל נתניהו על "הדרת החברה החרדית" בממשלה האחרונה ובשותפות עם לפיד ועל כך סיכם כי "זה תלוי מאד במנדטים שנקבל. ברור שהסכנה הזו שאתה בצדק מצביע עליה, כולם יודעים שהמציאות נכפתה עליי. אני נגד טיפוח של שנאה כלפי האחר. אנחנו עם ישראל אחד. זו הגישה ולגישה שלי לצערי לא היו מספיק מנדטים. רק אם הליכוד יהיה מספיק גדול בבחירות הבאות. אני כמובן חושב שכל העניין של הסנקציות הפליליות שנכפו גם הן כחלק מהקואליציה. יהודי לא צריך ללכת לבית סוהר על לימוד תורה בשום מקום בעולם ובמיוחד לא במדינתו", הביע ראש הממשלה את התנגדותו לסנקציות פליליות על אי גיוס לצה"ל.